Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 1241 ggr
LouiseS
0

Resultat Lärbro?

Är det någon som har resultat från dagens utställning på Gotland?

Såg att det fanns några få i "God morgon-tråden", men jag är nyfiken på flera… Glad

Snoffan03
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Inga kompletta resultat vad jag vet ännu men Exact fick iaf fina 41 poäng (88898) å var tvåa i klassen. Vann gjorde en viss Nestor på samma poäng. Glad

Min lillgrabb Pusers Mazarin e Exact skötte sig strålande för att vara hanterad så lite som han är å fick fina 38 poäng (87887) å vann sin klass.

Brorsan Helix från Puser var inte riktigt på humör att visa upp sina fina gångarter så han fick ihop 35 poäng med 7or rakt igenom.

Pärlan, som inte var helt i form som hon brukar, fick 41 p (88889), och vann sin klass. Blev sedan 4a i BIS ringen. Inte illa det heller då alla andra fick detsamma utom vinnaren Dimone som fick fina 43 p.

Å din fina tjej har varit ute med maratonvagnen å sköter sig så bra så! Har tagit lite bilder som jag ska maila vid tillfälle. Fast magen är fortfarande rund, vet inte vad de lever på eg. Tungan ute

//M

Snoffan03
0

Nestor blev till slut 3a i BIS ringen förresten. Fick därmed BIM titeln. Tvåa var Skoj å blev då förstås Reserv BIS. Bägge som sagt med 41 p.

Bild på Snoffan när hon värmer upp innan ringen… Tungan ute

//M

LouiseS
0

# 2&3 Tack och grattis till fina resultat. Glad

Och vad gäller runda magar så verkar det som R, efter två föl, bara behöver titta på gräs för att lägga på sig. Det är väl precis som matte som efter två barn känner likadant…

rebeccajansson
0

Är det någon som vet vilka som deltog? det står inget på hemsidan www.gotlandsruss.net är det någon som vet om min Lego-Lasse hade med någon dotter elr son?

Plyma
0

En glad och stolt ägarinna till Nestor 570 skriver för ovanlighetens skull ett par rader här idag. Blev så obeskrivligt glad över Nestors framgång  så tårarna kom när han fick sitt BIM igår! Glad 

Tack för en jättetrevlig utställningsdag och ett JÄTTETACK till Gerty Dahlbom-Jonsson som visade  Nestor åt mig, då jag tyvärr inte längre klarar av det själv. Gerty, du är fantastisk! Glad

LouiseS
0

#5 Stort grattis! Glad

Är själv en lycklig ägare till vackra Rapsodi 4822 som är just efter din fina hingst Nestor. Skulle gärna ha en avkomma till efter honom, ska bara hitta en lämplig mamma först…

Plyma
0

Tack Louise! O grattis själv till ett sånt fint sto som Rapsodi, är ju lite partisk iofs, men vacker som sjutton är hon! Glad

Snoffan03
0

Fina Rapsodi i Pärlans kläder. Första ggn jag använder Pärlans sele på henne, ser att bakselen är en aning väl tilltagen bakåt, bra med bilder när man ofta kör själv å inte alltid ser sig från sidan. Glad

Hon är verkligen toppenfin (om än lite rund å go' just nu då förstås) å väldigt ambitiös å toksnäll på alla vis. Ger Nestor såna här barn kan jag verkligen rekommendera dem. Skrattande

//M

LouiseS
0

#8 Tungan ute Vad kul att få se bild, tack!

rebeccajansson
0

kan ingen lägga in fullständigt resultat?