God morgon 11-07-07
Godmorgon i landet!
Vaknade av Simons väckarklocka idag med, litet tidigt att vakna kvart i fem när man inte behöver.
Ser ut att bli en fin dag idag igen, vilket väl lär betyda att stan är helt folktom idag med…
Butiken idag och ikväll hästkörning på schemat.
God Morgon!
Äntligen har dimmolnen lättat och solen skiner igen. I dag blir det mycket, måste först till Maxi och storhandla, husvagn skall hämtas, stallet mockas efter gårdagen, mm. mm.
Mot duschen!
Ha en bra dag!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Efter en morgonpromenad väntar jag på att barnen ska vakna ur sin nattslummer. Här i Roslagen är det ocså varmt och skönt, så det blir säkert en härlig dag!
Ha det gott!

God morgon! Solsken och blå himmel. Jag ska korrekturläsa litet mer premieringskatalog, jobba borta några timmar, och sedan fortsätta korr:andet i eftermiddag. Det tar tid att checka och skriva in alla meriter, även när stoägarna varit duktiga och skickat med all dokumentation (och det är det inte alla som gjort…).
Idag gläder jag mig över att Kajsas fölunge "Jullan" och hennes mamma har fått komma hem från Ultuna efter tråkig skada, intrasslad i staket, häromdagen. Gipsbandage och konvalescens och återbesök väntar, men det är ändå positivt mot hur det kunde ha gått. Heja Jullan!
Senare hoppas jag på rapport från föreningen Gotlandsruss utställning i Vägume, Lärbro, domare Helena Jansson och Anders Thorell. Lycka till alla som visar idag.

Hörde att Dimone 4067 blev Best In Show i Lärbro idag, före Skoj 4951 som reserv. Grattis!
Någon annan kanske kan komplettera med poäng, bilder, fler resultat?

Nestor 570 blev BIM. Grattis Annica!
#5 Tack igen A-K!