God morgon 2011-07-08
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dags för en ny sommardag!
Det blir nog bad för hela slanten, det går inte att vara i trädgården för all broms och flugor. Det är ett hemskt "otygsår", det blir svarta moln.
Jag tog en repa i skogen i går och det var hemskt, jag hade gått ganska långt då en svärm flugor fick tag i mig och jag fick springa och slå med burklocket. Helt slut och svettig när jag kom hem, så jag tog ett dopp i sjön. Men 1 liter kantareller fick jag tag på till dotterns förtjusning som rensade dem åt mig.
Jag som precis hade kommit igång med att köra Susa, fick ställa in igår, kanske vågar jag mig ut ikväll om det inte är för mkt insekter. Annars blir det en promenad längs landsvägen, jag har inte börjat köra på vägen ännu. Det är mkt "rallybilar" nu på sommaren, det verkar som många dammar av sina gamla bilar med avgasrör som låter och "pruttar". Inte håller de 70 km/h, jag skulle ha fartkontroll så blev jag rik.
Ha en bra dag!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Har suttit på altanen några timmar och lagat vintertäcken. Nu är det dax för hundpromenad innan det blir för varmt lilla valpen får följa med i en magrygga för hon vill inte vara hemma själv Sedan ridhuset med Qurry och Mona
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon i landet!
Soligt och varmt idag igen, får hoppas folket kommer till stan ändå idag med! Vaknade halv fyra och kunde inte somna om, somnade vid sex och sov en timme till. Gick sedan ut och vattnade i växthuset och hörde att hästarna sprang en massa. Debbie och Primula hade tagit sig ut på något vis, fick väcka Sara och så fångade vi rymlngarna och ställde dem i stallet, hann äta frukost och så iväg till butiken.
Peter är på gång hemåt, så jag hoppas han kollar upp staketet under dagen, det såg inte trasigt ut.