Godmorgon 11-07-06
Godmorgon i landet!
Strålande sol och litet varmare!
Sara och jag var ut en sväng runt byn igår kväll, hon red TRixi och jag körde Mysli med världens bekvämaste maratonvagn
Verkligen en bra investering för min trasiga rygg!
Har hunnit med litet av varje, en promenad i skogen med hundarna och väntar nu på att andra maskinen tvätt ska snurra klart så jag hinner hänga upp den innan jag ska till butiken.
Ikväll farmorkväll!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Jag har också varit ute med hundarna, sista svängen innan deras mattar kommer och hämtar dem om en liten stund. Katterna kommer bli glada som hållit sig undan.
Mulet här idag och svalt väder, perfekt för körning och slappardag!
En perfekt semesterdag!
God Förmiddag!
Kvällsjobb, och 4 års kalas och hästar.
Dagen kan inte bli bättre en så. Men ingen sol är framme..
Jobbar några dagara till sedan har jag en vecka semester.
Ha de gott

God morgon , här är det varmt idag med och verka bli en fin dag , igår fick vi rullat en hel del ensilage , tänkte räkna sen idag hur många det blev , vi ska även pressa en del småbalar idag :D
Varit uppe hos hingstarna med syrran och kollat till dem och då fick jag äntligen se råddjursbocken som bruka husera med några av travhästarna i deras hage , han äter även kraftfoder samtidigt som dem , jag var lite rädd att han strökit med i jakten men blev glad när jag såg han i år igen.
Ha en underbara onsdag
God Middag!
Dimmigt, mulet och blåser…..loppisväder m.a.o.
Fyra hästar blev jättefina om fötterna i morse, tack Olle, du är världens bästa hovslagare! T.o.m. fölet, lilla Dussi, som inte blivit verkad eller så mycket hanterad förut var lugn som en filbunke!
Nu skall jag hänga ut en maskin tvätt och lägga i ny, sen blir det jobba en stund innan Micke kommer från Gbg mot kvällen!
EN BRA DAG HAR VI, OCH NI OCKSÅ HOPPAS JAG!