Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 784 ggr
Tittut
0

God morgon 20110705

God förmiddag är det väl snarare.

Grått och kallt ute. Elin ska ha en kompis hemma på eftermiddagen, så det blir väl full rulle skulle jag tro.

Till dess är det väl som vanligt bara att lägga sig i selen och jobba.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go dag!

Nu är det länges sedan, för min del! Sommare rusar framåt och solen skiner och regnet saknas här hos oss, Men får försöka tänka tillbaka över hur vintern var innan jag gnäller. Hur som vi är mitt i många russ-aktiviteter och det fins alltid något att göra…. bilden vår älskad Gnistra och hennes ryttare Felicia, nu i söndags blev det en seger i LC.

Ha det lugnt o skönt i sommarvärmen!

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Igår kväll blev det litet mycket med hovslagare och hämtning av Duff som ska vara hos vår westerntränare under två månader så hennes lilla tjej får en lagom stor häst att rida på Skrattande

När vi hade ätit middag klockan nio orkade jag inte fara ut med Mysli…

Lilla hunden väckte mig inatt och behövde gå ut och sedan somnade jag inte om förrän vid fyra, så jag råkade sova litet länge imorse…

Men jag hann allt innan jobbet, nu satsar vi på hästkörning ikväll istället då…

garrilina
0

God förmiddag!

Varmt och soldis. Tog en liten sovmorgon i dag då vi var på Moläta i Järvsö i går kväll så det blev sen nattning för de hästar som skulle in.

Nu blir det att haka på transporten och skjutsa dottern och ponnyer till Hagmyren för lite träning, själv ska jag till pappa och träffa prästen inför begravningen nästa vecka. Få se vad som hinns med i em - kväll.

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

# 1 Vad fina de ser ut tillsammans, bra jobbat Felicia och Gnistra!

Här har jag hunnit dammsuga hela huset (hundar drar in mkt skräp) tvättat fönster och bakat. Bara husliga sysslor. Men har planer på att dra i lite nya isolatorer, så jag har skruvladdaren på laddning. Måste nog röja lite under eltråden med, men då måste jag åka och köpa bensin först. kanske blir det morgondagens jobb i stället.

Jag får jobbarkompisbesök och tänkte ta ut henne på en tur i skogen, så Susa får jobba lite.

Ha det gott!

MagganS-B
0

God Middag!

Full rulle! Nattgästen Susanne med fodermarsk har precis lämnat. Susanne har starthäst på Visbytravets lunchtrav. Senare i dag kommer Micke från Gbg för nån veckas semester. På torsdag anländer Katla med familj för sin SM-start på fredag em. Pa tal om SM! Det har aldrig i historien körts något ponny-SM på eftermiddagen, men så i år. Undrar om sportchefen vet vad han gör när han lägger en travdag en fredagseftermiddag……Lunchtrav är en sak, men eftermiddagstrav, verkar som det bara är för semestrande och ungdomar, inte för dom stackarna som arbetar…..

Nu mot snabeldraken och tvättmaskinen!

Ha en bra dag!