Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 684 ggr
karisma
0

God morgon 2011-07-04

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er där ute

Gråväder och +17 så börjar den nya veckan Fick vakna tidigt idag med kattdjä… ville ut kl 430 Ska snart gå en promenad med hundarna innan jag fixar hästarna sedan blir det ridläger jobb med ett nytt gäng tjejer. Igår flyttade mina små bä till den stora världen det blev så tyst hemma på tomten men mina grannar jublar nog

ha en bra början på nya veckan

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i lnadet!

Här är himlen blå med litet vita fluffiga moln, men det är inte så varmt, det blåser ishavsvindar från norr.

Simon har susat iväg till jobbet, och jag ska strax stiga upp och göra någon nytta.

Butiken idag och ikväll hade jag en plan på att köra Mysli.

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

Näst sista morgonen avklarad med hundarna, innan deras matte kommer hem. Susamarula blev lite förvånad och nyfiken när jag hade två hundar i ena handen när jag tog ut henne.

Ikväll blir det långpromenad med henne igen.

Ha en bra dag!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Här blev man väckt av min mamma som skulle låna minsta sonen då han hjälper dem att tvätta navkapslarna på deras husbil :D så får han pengar och denna gången skulle han få Euro så han fick lite fickpengar när vi ska till Italien :D

Efter mycket vånda och disskuskioner så anmälde vi inte Micklas till SM i år , pga en massa omständigheter.

Har ett sto till här hemma som ska ultras få se om jag får tag på veterinären så de kan bli gjort, har inte sett någon brunst på henne men de kan ju vara luriga ibland de där damerna.

Dagens bild får bli på våran Welsh och Emilia när de badar i havet en vår :D

Ha en skön måndag