God morgon 2011-07-02
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Fåglarna kvittrar solen lyser lammen bräker kan det bli en bättre start på dagen
Har inget schema för dagen känns skönt
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Förmiddag!
Hade ett storartat skådespel här i natt, åska från tre håll, det blixtrade och mullrade i ett och vi fick 10 mm regn, efterlängtat! I dag väntas det bli + 29! Greklandsvärme!
Monica och Mattias åkte hem i natt med färjan, blir lite tomt! Men nya utmaningar väntar. Först på programmet står en loppisrunda (inköpsresa!)…..
Ha en bra dag!

God Morgon! Ett grått fuktigt lock över oss i dag också. Hästarna fixade och nu ska vi köra iväg Kurant 462 och sonen Aragorn för att beta av en äng en bit från oss. Efter det blir det skjuts av dottern till Perssons de ska sedan åka till Hoting för att tävla i morgon. Puts och byte av gardiner om regnet håller uppe hos pappa i em.
Ha en bra lördag!

God förmiddag i landet!
Segt idag, är inte van att vara uppe till efter midnatt… och lilla vovven hade ätit något olämpligt och behövde ut varannan timme fram till halv fem.
Nu butiken, och sedan måste jag handla, det fanns inte så mycket till frukost hemma.
Peter kommer hem i eftermiddag och åker igen imorgon. Få se om jag orkar göra något med hästarna, Mysli fick sig en tur igår iallafall
Monsterbromsarna härjar idag gen, så hästarna står inne i ladugården och trycker. Men Cherie och fölet står inne i det svala stallet, hon sprang in när jag tog henne.
Ha det bra!