Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 931 ggr
karisma
0

God morgon 2011-07-01

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon till en ny månad

Sommaren springer på i ett rasande tempo det gäller att hänga med. Ska gå på en långpromenad bara kaffet är uppdruket fastnade vid datorn lite förlänge. Sedan är det bortajobb några timmar avslutning på första ridlägret.Ska bli kul att se dessa underbara ungar när de har uppvisning för anhöriga. Regnet hänger i luften men det behövs för torrt är det och jag har inte slagit ännu.
Lammungarna ska åka på bete med andra får till kvällen eller senast imorgonbitti då blir det tyst på tomten

ha en bra start på nya månaden

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Svalt ute idag, jag fick en svärm av flugor runt huvudet när jag gick ut med hundarna. Regn väntas senare idag och till vällen blir det bykampen, en stort evenemang med grillning och en golfliknande tävling med en fotboll i små lag från byarna runt om. Förra året kom vi tvåa, kan vi slå det i år?

Ha en bra dag!

garrilina
0

God morgon! Grått och fuktigt i dag. Har massor som behöver göras få se vad av det som blir gjort i dag kanske inget …tvätt blir det iallafall inte.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Soligt och litet moln på himlen idag. Sara fyller sexton idag, vart tar tiden vägen???

Piteå Summergames börjar idag, och det är 750 fotbollslag från 17 olika länder som ska spela 1800 matcher fram till söndag, 35 000 extra människor i Piteå, i centrum har vi midnught sun shoping och öppet till midnatt idag och så öppet även på söndag, blir inte så vilsamt tror jag…

Nu mata djur!