Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 920 ggr
karisma
0

God morgon 2011-06-30

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Idag är det tyst och stilla i huset två kära familjemedlemmar har fått somna in efter 13 & 9 år jag får leva på de underbara minnena.

Igår kväll fick russen igen göra reklam för sig på ridlägret Hadde med mig Qurry och Gerimona till löshoppningen Qurry hoppade hinder över lätt a höjd Bägge russen tyckte de hamnat i himmelriket 10 tjejer som borstade klappade och talade om hur duktiga de var

Mera ridläger jobb idag några timmar ledigt på dagen då blir det frissan och BESIKTA bilen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i lnadet!

Solen tittar glatt in idag igen, igår var det 30 grader även vid åtta på kvällen, så hästarna fick vila idag. Vi flyttade hagen i träsgården igår kväll, hästarna såg nöjda ut med det.

Ser ut att bli ännu en varm dag, få se hur det är ikväll. Butiken idag annars.

[Croneld]
0

God morgon!
Ja det får bli bad i dag, ska steka lite pannkakor nu på morgonen, för att ha som matsäck.

Sen ikväll ska jag börja träningen av Susamarula inför premieringen, mest att hålla henne i form så hon inte "fettar" på sig.

Ha en bra sommardag den sista junidagen för i år!

garrilina
0

#0 Sänder kramar till dig!

Sol här idag men inte lika varmt som i går, har haft en arbetskompis med dotter här och tittat på kattunge. Nu blir det stan en sväng för att handla sen blir det  äppelträdet och en bok en stund tror jag.

Ha det bra i sommarvärmen!