Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1108 ggr
karisma
0

God morgon 2011-06-29

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Hjälp vart har juni tagit vägen snart är första sommarmånaden slut, jag skulle ju hinna så mycket. Lite borta jobb i två omgångar idag så är den här dagen fixad Hade trevligt främande från Kiruna igårkväll så vi njöt av den sköna kvällen på altanen fast barnet på 8-år tyckte vi skulle bara vara i hästhagarna Men det finns ett svart moln på himelen just nu min 13-åriga york är inte kurant det väntar ett tungt beslut, det tråkiga med att äga djur

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

StuteriSolos inlägg det blev en dubbeltråd
 2011-06-29 06:43

Godmorgon i landet!

Här strålar solen från en klarblå himmel idag igen!

Vi var till Boden med Mysli igår och kvalade henne, så nu får hon tävli igen, bara finslipa formen litet!

För min del blir det butiken idag, och mat hos svärmor ikväll.

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Margita
0

God morgon, i dag på morgonen när jag tog in hästarna för dagen jobb så kom två stycken älger upp över gärderna, de hade nog precis simmat över till våran ö. De har då haft en simtur på 6 kilometer. Normalt finns de inte här ute, hoppas de försvinner lika fort så de inte skrämmer slag på hästarna som drar turiser, men vackra var de att se på i alla fall.

[Croneld]
0

# 0 Vad tråkigt med lilla hunden!Obestämd

Jag sitter här ett tyst hus, det blir väldigt sena kvällar i denna ljusa sommartid, så barnen sover länge… Men hundarna har varit ute på morgonpromenad och nu ska jag ut en sväng för att inpektera i hagarna samt fylla på vatten.

Monsterbromsarna har anlänt till min del av Roslagen så hästarna går in för att söka skugga på dagarna, de sticker inte ut huvudet i onödan.

Ha en bra dag!

Tittut
0

God förmiddag!
Redan jättevarmt här. Ska snart lägga mig i tandläkarstolen en stund, hör inte till det roligaste man kan göra men det är bra att det går att laga.

Bäst att sätta fart!

Ha en fin onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus