God morgon 2011-06-28
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er
+30,2 i solen redan det blir en varm dag Igår kväll var jag och hämtade en dressyr sadel till Qurry hoppas den passar Sedan tog jag en sväng om Björklinge och id- kollade en Pelle-Russ unge(glömde kameran hemma) Kom hem vid 0015 och mina lamm väkte hela byn inte behöver man ha vakthundar när de finns Idag borta jobb några timmar sedan Kiruna främmande på besök när de mellanlandat för vidare transport utomlands Tar nog med mig Qurry till jobbet idag om hon vill bli fångad den lille Q-hästen
ha det där ute
tre syskon med mamma i bakrunden
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon! Solsken - blir nog en härlig sommardag. Jag ska fara till Romme på lunchtrav och därefter hälsa på mina treårsston som är på inkörning i Borlänge. Dessförinnan prova ett sto med hingsten Gin, som nu står inne och mumsar kraftfoder och samlar krafter.
Håller på och korrekturläser premieringskataloger för fulla muggar, och håller oxå på med ett referat (text och bild) som ska levereras under dagen. Puh! Nu ska jag ta rast och läsa Travronden samtidigt som jag äter sen frukost - eller möjligen tidig lunch?

Har för första gången den här månaden fått sova hyfsat. Alla fyra stona har nu fölat så det blir ingen mer fölvak på ett tag då vi beslutat oss för att inte betäcka några ston i år.
Tycks bli en riktigt varm dag idag, skönt att jag har AC i butiken och laddat glassfrysen med nya spännande smaker….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

God morgon! Inte lyser solen på oss moln är det som hälsingekusten bjuder på.
Dixy Bess fölade i går kväll ett brunt stort stoföl, snabb fölning som vi knappt han med att se. Är en pigg och framåt tjej. Är vår Kurant som är den stolte fadern.
Ha en bra dag!
Roligt med alla fölningar, grattis!
Jag har varit uppe sedan 05.00 då sambon gick upp, tog en långpromenad med våra "passhundar" som vi har den här veckan. Det var hela 8 år sedan vi fick avliva vår gamla collie, lite ovant men kul med hundar i huset.
Idag blir det en riktigt fin sommardag, men barnen sover fortfarande, de var ute på fisketur i roddbåten till 23.00 igår kväll, då jag fick ropa in dem för kvällsproviant innan sängen.
Ha en bra sommardag!