Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1053 ggr
karisma
0

God morgon 2011-06-27

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Idag vill jag tacka Carro med  Montécillo och Joy med Hugo Två trettonåriga tjejer som gjorde så bra reklam för russet igår på Bergsviksdagen

Solen lyser och det är tyst och lungt på området sitter och väntar att bilbesiktningen ska svara hade bara nr 69 jippi

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

# 0 Trevligt! Jag hade tänkt att åka dit, men in i det sista ändrades planerna och jag fick huset fullt av oväntat men trevligt besök.

Vackert varmt väder idag, alltså riktigt badväder.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Härligt sommarväder här! Började med att flytta hästarna till trädgården, och släppa ut Duff på betet med resten av hästarna. Matade alla smådjur och åt sedan furkost ute, sean en hundpromenad och strax dax att susa mot jobbet.

Simon har susat upp till Gällivare för att ägan veckan åt övningskörning med släp, Peter är på väg mot Norge och Sara sover.

Få se vad det blir ikväll, om vi far ut med några hästar eller om Sara och Linnea far ut under dagen.

MagganS-B
0

Hallå!

Jättefint väder här på Gotland också!

Blir lite stressigt i em. Skall till frissan, till vet. med Tax-Lusen till Apoteket för åldriga föräldrar och handla lite för mig själv…..

Var i Katthammarsvik i gårkväll och åt världens godaste fisksoppa, kan verkligen rekommendera Rökeriets fiskmeny! Nu är det i alla fall slut på midsommarfirandet och vardagen tar vid, även om Mattias med sambo är hemma.

Ha en bra måndag, hoppas alla är pigga och glada!