Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 854 ggr
karisma
0

God morgon 2011-06-21

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Inte så varmt ute men solen är på väg upp Lite hemma jobb och några timmar  borta det fyller arbetskvoten för idag  Glitters instruktör kommer på eftermiddagen till kvällen börja klippa gräsmattan ingen om den har torkat upp

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!
Full fart här redan, det gäller att njuta av dagarna man har ledigt! Igår fick jag besök som hade med sig en god rabareberpaj, passar bra för årstiden att avnjuta.

Ha en bra dag!

Gurkane
0

Fina bilder här ovanför!

Godmorgon russvänner! Här går tiden vidare i rask takt, utan att man hänger med.

Hästarna mår väl hela högen, alla är igång och finliret sitter bra. Ja nu gäller det ju inte den lille KP… Men han har utvecklats mycket positivt här under våren. Antligen har han funnit sig tillrätta med kamraterna i hagen.Kyss Och det har gjort honom så trevlig mot oss tvåbenta. Ja jag är jätteglad över hans positiva utveckling! Han både rids, körs och går med som handhäst vid körning och ridning. Jag tror dessutom han börjat få lite mer vuxenhet i kroppen och lämnat "barnstadiet". Eller så är det så jag VILL han ska se ut Flört. Jag är ju ingen exterör människa även om jag ial lärt mig se skillnad på korta och långa skenorFlört.

Det känns väldigt positivt just nu att ha två russingar här utanför!

PernillaJ
0

God morgon! Solsken i Leksand, idag är det sommarsolståndet. Så från och med i morgon blir dagarna kortare och mörkare och snart är hösten här.

I går kväll kom två nya fruar till Gin, Nabbens Aurora 3924 och hennes dotter Nabbens Eleonora 5037. Gin blev mycket belåten över utökat harem! Och jag fick en trevlig fikastund med matte Agnetha och husse Per.

Om några timmar ska jag följa med en vän som ska till kliniken med sin gamla fånghäst. Personligen tror jag inte prognosen är så ljus, men vi får se vad veterinären säger.

I övrigt korrekturläser jag sommarpremieringskataloger (Småland, Östergötland och Skåne) och gör mina sista dagar som vikarie för Liselotte.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulet, grått, regn och tolv plusgrader. Vi har fått 30 mm regn sedan igår, så nu står det vatten överallt igen… Det som nästan hade torkat upp…

Sara och Linnea var ut med russen igår, och ska väl ut med dem idag med.

För min del butiken och allt man orkar göra på kvällen.