Godmorgon 11-06-17
Godmorgon i landet!
Himlen är grå här, men det regnar iaf inte än.
Sara och Linnea var ut med russen igår igen, idag får de nog vilodag.
Veden är nu i det närmaste klar, allt ska bara in i vedhuset också…
Fick två marsvin till samlingen igår, någon som tröttnat. Har inte kollat kön på dem, men det ser ut att vara lunkaryor, skoj!
Butiken idag, och ikväll kanske vi hinner ut och leka litet med unghästarna, igår hade vi ätit middag halv tio så det gick bort.
God Morgon!
Har sovit länge, antagligen för att DET REGNAR!!!!! Och inte bara lite stänk, utan ösregn som vi så väl behöver!
Måste till Visby en massa ärenden i dag, fylla frysen inför invasionen bl.a. hämta noskvalstermedicin åt taxen, lite piller åt mig själv…..
Hästarna mår bra, men betet håller på att torka bort, så det här regnet är välkommet! Försökte plocka lite blommor i går, hade stor hjälp av 1-åringen Lippu som tyckte att hon skulle ha precis det jag plockede, dessemellan skulle hon bli klappad och kliad = frimärke! Hon följde mig till ginden och tyckte jag var taskig som gick hem…..
Ha en bra fredag!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bra med kusar som fölar när jag har semester!
Efter tre nätters fölvak fick vi ett litet föl tidigt i morse. Nu känner jag mig trött och ska dricka en stor kaffe.
Se bild på:
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Grattis
Sov länge här med……..regnet det bara öser ner…osv…..
Blir att vara inne tror jag, men det finns massor att göra, tänkte rensa i garderoberna och så ska jag sy klart två selunderlägg som jag ska ha när jag åker på Christer Pålssonträning nästa vecka med mitt nya par!!
Igår betalade vi JOEL så nu är han vår!!
Ha en bra dag!!