God morgon 2011-06-16
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon där ute
Himlen är grå bara en lite blå strimma i horisonten, kanske vi får mera regn idag Om jag lyssnar på kroppen så blir det regn, vakanade tidigt av värk Sitter och slö tittar på saijten medans bulldegen jäser måste ju göra något vettigt tills kroppen fungerar igen Ska gå en långpromenad med de stora hundarna samtidigt kolla hästarna Igent borta jobb idag ska vara hos dr kl tio efter det blir det premiär tur med Glitter på stan hon har fått sitt tjänstetäcke och legg(kommer kort snart) är så stolt över min CC Till kvällen blir det lite hästjobb
ha en bra dag en vad ni gör
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Blå himmel och solsken och litet mer värme idag, skönt!
För min del butiken idag, PEter fortsätter med veden och de där barnen hjälper till då och då, vedstapling tycks inte vara någon favoritsommarsyssla 
Sara och Linnea var ut med russen igår också, få se om de far ut idag med eller om jag hinner köra Mysli ikväll.

God morgon
Här är det Albins sista skoldag , de går vanlig dag idag och sen på kvällen ska det vara skolavslutning hm vad de nu ska vara bra för .
Jag tog stygnen igår på hälsenan och det såg jättefint ut så nu hoppas jag att de får hålla sig på detta viset.
Det är varmt och skönt ute men kunde bli sämre väder framåt kvällen förstod jag det som , men de är bara att vänta och se.
Ha en underbar torsdag :D
Dagens bild får bli på Cronelds fina Tigerlilja
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go morgon! Idag har jag haft sovmorgon, det ville jag ha första semesterdagen, låg kvar lite extra i sängen.
Ska försöka fixa lite med hemmet en liten stund, sen är det nog ute som gäller när sloen skiner så fint mellan molnen.
Köra häst står på schemat också.
Ha en bra dag!

God förmiddag! Växlande molnighet och uppehållsväder, ganska svalt - jag sitter faktiskt i fleecetröja och skriver. Inget regn förutspått idag men sen kommer det att regna flera dagar fr o m lördag om jag ska tro www.yr.no.
Jag är så belåten för jag har äntligen gått igenom gamla fotomappar och valt ut bilder som jag vill bevara på papper. Skickade in 433 bilder i förrgår och 528 idag - det tar lång tid att ladda upp så många filer, datorn har stått och tuggat nattetid. 65 öre per bild, men det är det värt. Sedan återstår bara att sätta in bilderna i album också, men det tycker jag är roligt så det brukar bli gjort.
Idag ska jag hämta hem bilen från reparation, den har fått nya bromsbelägg bak. Jag kommer antagligen att flyga igenom framrutan första gången jag bromsar, har ju vant mig vid att det krävts ordentligt tryck på pedalen.
På schemat idag står också ID-kontroll och chipmärkning av Volita, och så ska jag släppa in Malva och Emrik till Gin.