God morgon 2011-06-12
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon där ute
Soilen lyser inget regn i sikte skulle vara skönt men lite nederbörd. Idag vilodag eller få se vad som händer tar dagen som den kommer måste vila kroppen lite Lite fika först sedan vill bä ha mat får smyga ner annars vaknar grannen när de små bräker.
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Blåsigt och mulet och inte så varmt idag. Vi vaknade mitt i natten av att rullgardinen stod rakt ut, så det var bara att plocka ur myggfönstret och stänga fönstret…
Idag får vi se vad vi hittar på, beror litet på vädret. Det finns som alltid massor som behöver göras
Har äntligen regnat här, började vräka ner igår kväll vid 19 tiden och har fortsatt i natt. Men nu har solen tittat fram igen, det känns bra för jag ska åka till My med grabbarna och träna för första ggn. Ska bli jättekul. Lilla Vile och Wilda fick komma in och sova i natt, det var ju så blött!!
Ha en skön söndag!
Vaknade i Sthlms skärgård och har vanrdrat på stranden med mina söner och kastat "macka", njutit av utsikten och lagat god mat. Några timmar och färjor senare är vi åter hemma igen.
Vi har tagit ett kvällsdopp och det är 23 grader varmt i sjön, redan!!
Har fixat, med spån och halmat upp så hästarna kan gå i och vila i den svala ladugården när de vill, främst så de kan komma undan alla former av otyg om det blir för mkt.
Nu ska jag ladda för de tre sista dagarna innan semestern!