Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 736 ggr
karisma
0

God morgon 2011-06-10

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Kl sex stod temometern på 28,9 på solsidan pu, visst vill jag ha regn men inte åskan för den ställer till så mycket. Små bän har sovit ute för andra natten och håller nu låda för att jag ska komma med välling Det är ju igentligen bara en som ska ha men det funkar inte så alla får.

Idag till dr sedan ska vet komma under dagen någon gång hinna baka sockerkaka till kvällens hoppclinick på klubben Dax att spida upp tempot lite och inte hänga här

Ha det där ute än vad ni gör

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
En härlig syn fick jag i morse när jag kom ned till sommarhagen. Fyra russ låg och sov tillsammans bland mandelblom och andra fina sommarblomster. Björkar och sjön i bakgunden gjorde det till en vacker tavla. Den ska jag leva på i dag när jag packar kartonger..

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Skolavslutningsdag idag, Sara slutar nian och därmed är vårt sista barn färdigt med grundskolan, äldsta började ettan 1989 så det har varit ett bra tag med skolavslutningar…

Över 20 grader varmt redan, sol och blå himmel.

Öppnar senare idag så jag kan vara med på skolavslutnignen, få se vad vi gör ikväll, om vi orkar ut med några hästar i värmen.

Peter är på gång hemåt, numera i rätt land Skrattande

Lisa-trollet
0

God dag. Här regnar det för fullt och är svalt ute, inte så kul för alla studenterna.

Ska hem och ta in lilla fölis en stund så hon får torka lite. Ikväll ska jag på födelsedagsmiddag.

Ha en bra dag

VeronicaP
0

God  middag.

Här fick vi regn igår och det var skönt och välbehövligt idag är det mulet och frågan är om det kommer mer.

Här händer inte så mycket idag , jag tar de lugnt tills mina stygn är borttagna och de kan vara rätt skönt det med :D

garrilina
0

Varmt och helt underbart ute ren högsommarvärme. Har i dag lämnat "mina" elever för ett förhoppningsvis skönt sista sommarlov i grundskolan. När vi ses i höst är de äldst på skolan och har ett jobbigt år framför sig, Från vår skolavslutning var det studenttåg på stan, grannens tjej en av dem som slutade. Övriga familjen har varit där och ätit jag stannade hemma och gick ut i stallet istället, kände inte för att vara social i dag. Är lite för mycket runt omkring just nu.

Nu blir det ut och njuta av sommarklvällen med att stänga hage.

Ha en bra frdagkväll.