Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 971 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2011-06-08

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skolavslutning idag!

Förväntansfulla barn som väntarpå mig i skolan idag, de har hela sommarlovet framför sig. Nu ska jag välja klänning.

Ha en bra dag!

karisma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det blev en dubbel tråd

Morgon där ute

Vaknade att solen lyser mig i ansiktet dax att fälla persienerna på kvällen Idag ledig från borta jobb fast det finns ju hemma att göra Lilla Snörpan fastnade i fårstaketet och slet bort sitt öronmärke så nu är hon riktigt öronmärkt Det ploppar ut föl över allt det är ju helt juvligt att se dem Även kändisen Hjördis fick sitt Timon föl igår

ha det bra där ute

mitt gula föl 1 dygn på bilden e. Pelle-Russ 611

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Ännu en härlig sommarmorgon med blå himmel och solsken!

Hade ytterdörren öppen till sSimon kom hem framåt tolv, det var trettio grader inomhus…

Idag blir det butiken, coh före får jag se vad jag hinner med, ska lämna in bilen då en mystisk lampa tändes förra veckan, men den slocknade igen som tur var.

Tittut
0

Morrn!

Lite svalare idag. Kanske blir det regn och åska, det ser nästan ut så.

Pappersjobb fram till em då Elan har avslutning på ridningen.
Ha en fin onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Formiddag!

Vi har fått regn! 0,001 mm cirka! Fast det luktar regn och det är lite molningt. Hoppas på ett åskväder så det kan komma lite mer…..

Måste handla åt föräldrarna och sen finns det lite granar som behöver tas bort här i trädgården, bl.a. i infarten så man kan se när man skall ut på vägen!

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

God middag

Här är det varmt och vi väntar på regnet som är utlovat , vi har fått lite men de är alldeles för lite om jag ska vara ärlig mer behövs.

Jag känner mig bra efter operationen och stygnen ska tas den 15 juni så jag längtar till dess och hoppas verkligen att de ska funka denna gången.

Ha en skön onsdag