God morgon 2011-06-07
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Åter till vardagen med en kortvecka, det är grått ute och lite regn har kommit Djurjobb först sedan några timmar borta och jobba ska försöka att få gräsmattan färdig klippt för snart är det dax igen.
ha en bra tisdag
min lila 1-åring Karisma's Gryning
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Blå himmel, solsken och litet blåst, ser ut att bli ännu en fin dag idag!
Nu har alla marsvinen fått flytta ut i uteburarna utanför stallet, så de i allafall får se solen. Mysli fick springa en runda runt byn, och det låg en livsfarlig tallruska på vägen, efter att vi hade passerat den var ALLT livsfarligt… Fåniga häst!
Idag b lir det butiken, Sara ska vara nere på hembygdsomrdået klockan sex ikväll, det blir skola där idag. De sista dagarna på grundskolan ägnas endast åt roligheter.
Få se om jag hinner ut med Mysli före jobbet, med den här tkaten ser det dåligt ut…
# 0 Vad fin hon ser ut!
Här ska vi snart gå till bussen. Det blir pappersjobb på förmiddagen. Elin har en kompis med hem från skolan, och de skulle greja lite med hästarna, så de får klara sig till dess.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morning!
Varmt och blåser! I natt kom det ett par åskknallar och några regnstänk, men sen försvann molnen igen. Det är så torrt i markerna, skulle plocka liljekonvaljer i går, men dom var knappt utslagna och redan upptorkade…..Vi behöver verkligen regn, akut!
En helt blank dag i dag, men min make hittar säkert på nåt vi skall göra!
Ha en bra dag!
Härligt att ha en fölunge att gå ut till!! Han är så mysig, inget rädd av sig alls.
Funderade lite på namn igår, om jag skulle fortsätta på tema Vild..men det var jättesvårt att hitta något bra, så Ove tyckte att vi skulle fortsätta med asa gudar ( Njord och Ull är ju det) så jag slog lite på det och jag har nästan bestämt mig…..Vile (Odens bror).
Jobb idag men först kaffe sedan ut med paret.
Ha en bra dag!
God kväll!
# 4 Vilken fin kille! Fint namn med.
Jag har tillbringat dagen utomhus vid en strand och en grillplats, en fin avslutning med de elever som slutar i min klass. Det blev både kubbspel, fiske och hoppa från hopptorn ner i vattnet.
Här vankas det föl, det är ett tag kvar men Cherie är sprickfärdig. Så går hon tiden ut eller? Ja det är frågan..