Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 883 ggr
PernillaJ
0

God morgon 2011-06-06

God morgon på Nationaldagen! Eller, i mitt fall, "God natt", för nu tänkte jag lägga mig och försöka sova några timmar. Jag var på tävling igår, fortsatte sedan till födelsedagskalas för femtioåring på kvällen. Sedan var det bara att åka hem, sortera och redigera 250 bilder, och skriva ett referat från tävlingen: deadline klockan 8. Styrkt av en burk energidryck har jag nu levererat text och bild med 2,5 timmar tillgodo, nöjd!

Zzzzzzzz…

karisma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon

#0 Bra jobbat

Strålande sol och varmt Gårdagen var lite snurrplig Musse fick bara en valp men den vägde 152 gr hon har alldrig fått någon större än 100 g tidigarer. På kvällen när jag skulle vattna så går draget av på bilsläpet så nu måste jag lösa vattningen av hästrna på något sätt, Hagarna ligger ju inte bredvid huset direkt
Idag ska jag försöka hinna med lite gräsklippning annars är det bara som vanligt

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Födelsedag i vårat hus idag, så vi har alltid lite fest den 6:e juni. Snabbt ut och kolla hästarna innan frukost.
Ha en bra dag!

Tittut
0

Morrn!

Ska iväg till crossbanan med Pontus ett par timmar innan det blir resa till Grillby, så det är väl bara att öka takten.

Ha en fin Nationaldag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Även här skiner solen från en klarblå himmel och det ser inte ut att blåsa så mycket.

Gjorde klar sommarhagen igår, och vi släppte ut de som inte är smällfeta där, tre kvar i vinterhagen…

En av kaninerna flyttades till betesburen, så blev hon nöjd.

Få se vad jag hittar på idag på en extra ledig dag, marsvinen behöver rent och häsatrna motion

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Strålande sol och en härlig dag…..har äntligen fått mitt föl……Glad

Wilda fölade på tidiga morgonen så det var klart när jag kom ut i morse, en hingstunge! Väldigt lik brorsan Hallon.

Så nu vet jag var jag kommer vara resten av dagen…eller tills vi åker på kalas i em!

Ha en bra dag!!