God morgon 2011-06-02
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Obestäm väder ännu men redan +15,6 det är bara att vänta och se vad det bli Undrar oom min gräsmatta vill bli klippt skulle önska att det fanns som i reklamen på tv gräs som bara blev 3 cm högt. En tur till Vätö står åxå på schemat blir det tid över så väntar ännu mer hag jobb
ha en bra helg
Lillgubben 4 dagar på kortet
Unkown error
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
HImlen är grå med litet variationer, men det är litet varmare, ser ut efter regn men jag hoppas på uppehåll så vi kan greja med staketet innan Peter sätter fart mot Norge igen.
Ledig dag idag, och massor på att-göra-listan, få se vad som blir gjort!

God morgon! Solsken och 11,7º, det blir en finfin dag. Jag har anställt en gräsklippare som även fungerar som mossrivare och gödslare: Deniz går runt huset och betar. Litet fäbodvall-känsla över det hela. Lustigt nog är hennes favoritställe att stå och vila under mitt sovrumsfönster, så nära min säng att jag nästan kan ta på henne (om det inte hade varit en vägg emellan).
Hingstsläpp på Lojsta idag, fine Tyfon 617 ska gå med stona ännu en säsong. Hoppas de som är på plats berättar och visar sina bilder senare.
För den som behöver förströelse under långhelgen hittade jag en skojig blog (på engelska) igår. Den handlar om lantliv på en gård i South Dakota, USA. Underfundigt skriven och fina bilder - kolla själv…