God morgon 2011-06-01
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon där ute
Lite sol och lite grått är starten på den nya månaden. Igår var jag bjuden på middag av fd svärmor det blev blodpalt på ren Idag får jag bjuda men vi går till Cafet i byn och äter för annars blir det att stå vid spisen i massa timmar och det hinner inte jag Till kvällen styrelsemöte så har vi fixat denna dag
ha en bra start på nya månaden
Antikas nya jobb att vakta lammen som går på tomten
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon Sverige!
Ännu en solig morgon med fågelsång och syréndoft! Morronkaffet på verandan smakade utsökt! Nu blir det duschen, sedan stadsresa för matinköp år två familjer, skjutsande till flyget, läkarbesök, inköp av blomplantor mm. mm.
Russarna är utsläppta på sommarbetet, Lippu var väldigt nyfiken på stofölet, men fick inte komma närmare än ca. tio meter…..Jello är såld till Frankrike och åker i dag!
Ha en bra onsdag!

Godmorgon i landet!
Grått, grått grått och ösregn, vi får nog se om vi behöver ge hästarna varsin flytväst… Det är dock varmare i luften i alla fall…
Butiken halva dagen idag, sedan får vi väl se vad det är för väder, hade ju en plan på att få klar sommarhagen så de som inte är smällfeta får komma ut och äta gräs.
Peter är hemma idag, hans lastbil står på verkstad för hål i tanken, färden fortsätter i morgon.

God morgon!
Ska bli blandat väder idag. Emanuel har ännu inte fått något villigt sto så han mest hänger, stackarn. Han får vänta lite till, brunst kommer ju så småning om 
Idag åker Yramis till Frankrike. Känns otroligt overkligt och det kommer bli många tårar idag men jag är övertygad om att det kommer bli bra. Funderar på en miniresa till Frankrike för att se på ponnytrav 
Ha en bra onsdag!
# 3 Ja, gärna det och en liten artikel i Gotlandsrusset om hur det är i Frankrike.

God kväll!
Halvdant väder här, men inget regn just nu i alla fall. Hoppas på solsken nu när jag är ledig 5 dagar.
Sonen har nu landat på svensk mark efter ett halvår i Afghanistan, känns skönt. Sambon på väg hem från Norge så nu har jag nästan koll på den manliga delen av familjen ett tag i alla fall.
Dixy Bess blir bara tyngre för var dag få se när det blir föl.