Angående premiering
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var inne och skulle anmäla till premiering, men jag blir inte riktigt klok på om jag ska skicka meriterna till registratorn, eller vart ??
Någon som vet? =)
Du ska skicka meriterna till samma som tar emot anmälan.

om du anmäler via sh:s hemsida är det superenkelt.. där följer det med från blåbasen… Annars är det väll allt i ett och samma kuvert tillsammans med anmälan, något annat låter ologiskt,,,

Kolla med Anders Z! Han brukar veta och om han inte vet så tar han reda på det! 
Har pratat med honom, och han var också osäker. Men jag skickar en till varje, så borde det bli rätt =)

Skicka gärna meriterna till SH men det är inte fel att skicka till resp. avelsorganisation!

Jag som är väldigt orutinerad i såna här sammanhang, gällande meriterna (för tex trav), kan man göra en sammanställning på ett papper med alla födda avkommor där man skriver namn och regnr och sedan bifogar man en kopia på resultatlistan där den snabbaste tiden finns? Eller hur gör man? Och då kan jag inte internet-anmäla till premiering via Blå Basen utan måste posta in den?

#6 När jag anmälde till hingstpremeringen gjorde jag det över internett, sedan skickade jag tävlingsmeriter och dylikt på posten till SH. Borde vara samma för sommarpremeringen.
Travmeriterna är enklast att styrka genom ett registerutdrag från SPTF. Ring eller maila till Ewe på SPTFs kansli så fixar hon det.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#7 Tack för info. Jag kontaktar SPTF då.