Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 855 ggr
karisma
0

God morgon 2011-05-31

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Maj månad slutar med lite gråväder På det här stället är det rena sjukstugan 4st att tempa varje morgon & kväll tre hästar och en hund. Nu ska jag till jämmergården och handla bä-välling det är kris vågar inte gå ner till stallet förens det finns hemma igen måste haft lite kortis då jag missat det Så hästarna får en liten extra sovmorgon det tar nog 35-40 minuter fram och åter

ha det där ute

Vi har stulit Antkas säng

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

God morgon! Jag vaknade vid kvart i fem, märkligt pigg. Försökte somna om men det ville sig inte. Solen skiner men det ska det visst bli ändring på efter lunch, regn på G enligt väderspåmännen.

Jag måste fara till Leksand och göra litet ärenden, bl a till samma ställe som Malin (Granngården alltså, fast jag ska inte köpa lamm-mjölk utan hund- och kattmat). Ska promenera till brevlådan och hämta Travronden först, så jag kan läsa Elitlopps-referat till frukosten.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulet och grått och ungefär sju plus ute, gjorde inget alls med litet värme här!

Butiken idag, och före får jag se vad jag hinner med.

Peter har kanske återkommit till moderlandet, han var i finland igår kväll när jag pratade med honom, litet kul att närmsta vägen från Tromsö till sverige går över finland Skrattande Nu blir det att lära sig norsk geografi också.

Tittut
0

Morrn!

Grått här också. Ska snart åka till byn och lämna blod, har lite "ska-bara" att göra först. Sedan är det nog dags att börja fundera på vad som ska med till Gotland i morgon. Blir snabbtur denna gång. Dit i morgon och hem på torsdag.

Nu till näringarna.

ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Här är det ännu sol men det ser lite mörkt ut bortåt på himlen, i alla fall är det redan 19 grader ute i skuggan….Cool

Det blir som de flesta andra dagar körning av russ x två innan jobbet kallar……

Ha en bra sista maj!

garrilina
0

God förmiddag! Hemkommen efter ett dygn med vandring och övernattning med 30 elever. Haft ett jättefint dygn med ca. 3 mil, daggfritt i natt, myggigt och knappt någon sömn. Tror den sista av oss personal gick och lade sig vid halv 4 några av ungdomarna sov inte alls och vid 6 var det full fart igen med rivning av tält och hopplock.

Resten av dagen ska ägnas åt plock inne och ute och tidigt sänggående.