Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1080 ggr
karisma
0

God morgon 2011-05-30

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Grått ute och regnet hänger i luften så¨börjar nya veckans väder prognos i roslagrn. Min dator har haft det lugnt några dagar då jag inte hunnit varit inne ock kollat på sajterna I fredagas rullade kulorna för två killar så gick den dagen. Lördags morse kom det en stor gul kille till världen och en hage till blev klar stöp i säng på kvällen efter fölvak och hjälpt X-et. Söndag hag jobb vet besök efter en häst behagat sladda omkull i regnet styrelsemöte samt handla mat kl 21 på kvällen, tack flygis att ni har kvällsöppet så kylskåpet blev påfyllt

Så den här veckan får gärna gå i ett lugnare tempo Nu ska jag gå ut och njuta av nykommlingen bara kaffet är uppdruket.

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Dagen bröjar ju bra, strålande solsken och blå himmel och ingen blåst!

Tvättmaskin igångsatt, tänt i spisen och så får jag se vad jag ska göra före jobbet, sätta upp staket eller köra häst…

Igår blev det då inget vettigt gjort, det regnade och blåste hela dagen.

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 0 Roligt med ett litet föl i hagen, en guling igen!

God morgon!
Nu har vi kortvecka i skolan, en försmak på lovet blir det med ledigt på tor-mån. Igår flyttade åringen Cadett till sitt nya hem, så nu har jag bara ston igen. Sista bilden på honom i hagen igår, kommer här.

Tittut
0

# 0 Härligt med föl!

Här blåser det friska vindar. Ska skriva lite nu en stund, för att senare åka och jobba på bortaplan en stund, och titta till alla hästar förstås.

Fölen växer och frodas, och unghingstarna på betet blir finare för varje dag som går.

Nu är det bäst att sätta fart.

Ha en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

God morgon

Idag ska jag försöka få tag på veterinären och hoppas att han kan komma och ultra 2 st ston som är betäckta och inte har visat någon brunst . ska även få någon häst vaccinerad är tanken då Pebbles ska lånas ut över sommaren och bli riden av en duktig liten tös.

Ska handla göra lite nödvändiga saker och måsten idag , då jag ska opereras igen på onsdag så gäller det att de viktigaste är gjort innan dess.

#2 Grattis igen och han ser jättefin ut :D

Ha en skön måndag