Premiärturen avklarad!!
Måste stolt berätta för er att premiärturen med grabbarna avklarades i dag med beröm godkänt!!
Joel JSA , 5 år kom till mig för knappa två veckor sedan. En mycket trevlig och väluppfostrad kille. Han är körd men mest riden då han var under utbildning för ev start i femårs i höst av sin uppfödare/ägare Jenny Andersson. Jag fick förmånen att ta hem honom för att prova honom som parkompis till min hingst Njord 612. Efter att kört honom enbet dessa knappa två veckor så var det så dags att prova honom i par idag!!
Här spänner vi för grabbarna!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi var nog ute i en timme eller så…mycket skritt men även trav blev det. Joel var ganska cool, är inte bekymmrad alls när han får stången på sig och stod helt still då vi stannade och justerade tömmarna vid några tillfällen. De ser ut att passa ihop, nästan samma färg, de är lika i höjden och har samma steglängd…nåja, just nu går ju Njord mer avslappnat med längre kliv men det kommer att bli bra tror jag!!
Det kändes väldigt positivt!! Joel är dessutom en väldigt go och mysig liten kille!!

Så roligt att det funkar Lycka till i framtiden med paret
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#4 Tack snälla Malin……vi tar en rapport på telen någon dag!!
Grattis! De ser ut att passa bra ihop.

Härligt! Grattis!
En hårförlängning och de är nästan kopior! ;)
Härligt att se, lycka till med dem!
va mysigt det ser ut! killen med det långa snygga håret ser ju ut som en nordsvensk
varför får jag plötsligt lust att kolla på piplarsson 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Tack allihopa!!
Idag var vi ute med grabbarna en sväng, jag och Ove. Det gick toppenbra. Joel gick direkt fram och drog idag, härlig häst!

Fantastiskt! Det ska va russ!

Får jag låna tråden och meddela att jag såg en säljesannons gällande Isson och Allgunnens Uno på Hästnet häromdagen.
#11 12