God morgon 20110528
Morrn!
Tidigt idag! Ska iväg och döma 3-årstest i Örebro, men ska bara lite allt möjligt först. I kväll väntar spelning med Eldkvarn i Uppsala. Det ska bli skoj!
Ha en bra lördag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag ska till min mor på förmidagen för att hjälpa till med att glasa växthuset… senare i dag hjälpa en god vän med att köra ut en del unghästar på bete och sedan börja packa väskan för några dagar hos Jessica en sista gång på Flyinge. (Hjälpa till med hästarna när hon ska på bal, lunda-spex och senare student på Vipan.). Senare i veckan kommer fler anhöriga ner till Lund o Flyinge.
Här blåser det en del, Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
REGN i norrbotten, fy och usch! Sju plusgrader, men det blåser i alla fall inte.
Lille Duff kom hem igår efter fullgjort uppdrag, han har varit sällskap åt en kallbloding som var född 1980 som somnade in igår natt.
När jag släppte ut honom och Primula som fick vara sällskap inne var han verkligen glad att vara hemma. Fullt race i hagen, och Flisan trodde nog det var ett föl, hon hummade så åt honom, men det blev raskt andra toner när hon luktade på honom
Duff kan nog stå rak under hennes mage…
Butiken idag, få se vad det blir sedan, regn utlovat hela dagen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grått som en höstdag….vi ska samla in alla fåren för avmaskning idag.
I em kommer mina vänner My och Olof hit och hjälper mig att sätta ihop grabbarna i par, ska bli så kul!
Ikväll stundar Champion Leuge final!!
Ha en skön lördag!