Russträff i Eskilstuna 21 - 22 maj
Mälar-Russ ordnar en "Aktivitetsdag" i Eskilstuna 21 - 22 maj. Deltagarna bestämmer själva vilka aktiviteter det blir. Alla är välkomna, enda kravet är att man är medlem i Mälar-Russ. Du kan läsa mer på Mälar-Russ hemsida
Välkomna att anmäla senast 10 maj.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Förslag: Uppvisningsträning 
Kan man komma fast man inte tar med sig ponny? Tänkte att man kanske kan få lite insperation endå. Attans jag jobba denna helg..
PUTT 

Tyvärr krockar det med våra ponnytravtävlingar på Åmål……
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jag kommer med Till-Given , vi vill träna körning nu när han kommit på att de är kul
,hade ju varit kul att va med i hingstkadriljen men man kan nog inte kallas välkörd när man är körd så kort tag…… fast vi prövar gärna på annat än körning också.. Donja med fodervärd följer också me, vi ska bara fundera lite om de blir två eller en dag innan vi anmäler.

#6 Så roligt, för Malena kommer med pappa Panter. 
# Kul! jag har ju bara sett Panter i nynäshamn när vi hämtade dom.
Sista anmälningsdag idag!
Tack till alla som kom på vårt russkul. Tack vare er så blev det både trevligt och lärorikt. Titta gärna in på Mälarruss hemsida där man kan se bilder från helgens övningar.
Vad roligt att få se bilder från dagarna.. Ser ut som att ni hade det supertrevligt.

Från Jajja på mammas inloggning.
Hej!
Tänkte passa på att tacka fam Olsson för att de ställde upp med all sin kraft i helgen. Vill också passa på att tacka alla ni som var med och hjälpte till med att ha en trevlig helg.
Jag blir både glad och rörd av att se alla dessa glada nöjda hästar och deras mattar och hussar. Jag tolkade det som att man var glad och fylld med ny insperation.
Jag var ialla fall trött och nöjd när jag lämnade Olssons gård (med min bil). Men jag hade tränigsvärk i maggen så det vat jobbigt att köra den långa resan hem. Vi har haft otroliga skratt kramper under helgen, som vi sent kommer att glömma. Ni som ej var med jag lovar ni missade en trevlig och rolig helg.
Dessa russfantaster vad roliga de är:-D att få äran att umgås med er. Nu laddar vi på nytt till nästa gång.
Va rädda om er kram Jajja
www.vikingponnycenter.se
Hej !
Instämmer med Jajja att det var en fantastiks helg med många skratt och mycket lärdom.
Mina tjejer tyckte det har varit helt en otroligt trevlig helg och dom fick tillbaka insperationen.
Dom har gett sig i kasst med våra unghästar igen och deras körning.
Så den gav dom en knuff i rätt riktning.
Tack Jajja för att du är så otroligt duktig på att lära ut och hjälpa folk med saker. Josefin tjatar bara om att hon vill åka igen och lära sig mer.
Tack Familjen olsson för att vi fick vara hos er på eran fina gård och all den fina servic ni hade till oss deltagare.
Tack även till er andra deltagare att ni skapade en så trevlig helg tillsammans.
Hoppas på en ny träff snart igen. Vi längtar till den.
Från en mycket nöjd familj
Skönt att vara hemma igen! Intensiv helg med många skratt men också några övningar att ta med hem. Det kommer att bli slutor, volter, serpentiner och ryggningar tills vi ses igen. Så kul var det länge sedan jag hade!

Ja, så festligt brukar det bli när de galna Mälar-Russinen samlas på ett ställe.
www.vikingponnycenter.se

Så irriterad på att jag inte kunde vara med, ibland skulle man vilja klona sig….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#16 Du platsar väldigt bra i det galna gänget 
Jag säger oxå TACK till alla som gjorde helgen trevlig och rolig 
Väldigt mkt duktiga hästar och deras hussar och mattar!
Vi ses snart igen 
Åhh, varför ligger inte Eskilstuna lite närmre…