Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1457 ggr
Polenta
0

Precis hemkommen ..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

från Fjärdhundra och Smedens Stuteri där vi har lämnat mitt sto Polenta på betäckning. Den lycklige blev Gumino, som blev rätt sugen på Polle som går i hagen bredvid honom redan på en gång :P Polle själv störtdök dock med mulen i gräset och spatserade runt lite, kollade på fölen och bara tog det coolt alltihop medan matte däremot överdramatiserade det hela något med en del tårar :D

Hoppas nu att detta går vägen och att Polle får upp ögonen för Gumino, och jösses vad denna hingst är bra mycket läckrare i verkligheten än på bild! :D

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad roligt, hoppas hon tar sig snabbt och att du får hem en dräktig Polenta! Han ser riktigt fin ut på bilden. Lycka till!

Polenta
0

Ja det är jätteroligt, men jag har lite svårt att släppa henne haha, hönsmamma :P Tur att det är Elitloppet nästa helg så jag kan åka och hälsa på henne i samma veva :)

Första bilden var på Polenta, slänger upp en bild på Gumino nu som var sugen på henne redan på en gång :)

[Croneld]
0

Ja hon är fin med, jag menade den på startsidan.
Glömde skriva det.

Erja
0

Snart vill Polenta få kompis av mitt sto o fölen Rafaela Wee (Gumino - Ljungens Razzia) Glad

Polenta
0

Oj vilka snyggingar! :D