God morgon 2011-05-20
Här är det en solig och fin morgon. Inga fler föl ännu, men Chipset, vars mor Malva inte har fölat ännu, blir ett år i dag, så kanske kommer syskonet idag, vi får se!
Ska få iväg lite post, artikeljobba lite och förbereda inför helgens veteranbilsrally. Det ska bli kul!
Hoppas alla Mälar-Russin får trevligt också på sin russhelg. Är val 17 också att allt ska krocka!
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landetSoligt idag iaf, även om det inte är speciellt varmt ute, och blåser gör det. men sju plus och sol är trots allt bättre än fyra plus och regn.
Butiken börjar se mer iordning ut nu, mend et blir nog hela dagen idag också för att få ordning på allt.
Simon kom hem igår så nu är alla hemma igen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Klar himmel strålande sol + 15 redan Och en jäv… pollen alergi ska ringa dr för att få något annat i medicin väg så det funkar lite bättre.
Idag ska jag försöka göra en liten bähage så jag kan röra mig lite bättre utan att ha dem i hälarna hela tiden annars är det bara en vanlig fredag
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Strålande sol, sköönt!
Inget föl här heller ännu men det är ju inte riktigt dags….men förra gången fölade hon 14 dagar för tidigt utan att visa något tecken så man vet ju aldrig, tjock så det räcker är hon i alla fall och jobbigt tycker hon det är.
Har kört den nya hästen JOEL nu och det känns hitills bra. 
Ha en bra fredag!!

God morgon! Svalt, 8 grader, men soligt - det blir en vacker dag.
Min unghingst Delling som går hos Liselotte fyller 1 år idag, och Liselottes Chipset som går hos mig fyller också ett idag. Vi får gratulera varandras ettåringar. Chipset och kompisen Vala ska eventuellt fira genom att flyttas till grannbyn och släppas i en ny beteshage där. Det beror på om bonden hunnit driva ett gäng kvigor genom hästhagen ännu, eller ej.
Jag har inte så mycket inbokat idag annars, ska försöka ladda batterierna (scanner-, kamera-, och egna) inför helgen som blir intensiv med treårstest i Svärdsjö i morgon och hopptävlingar i Falun på söndag. Och så väntar även jag spänt på Liselottes Malva, på distans: väntar och väntar på att hon ska föla, skuttar till vid SMS-pling…
#4 Vilken vacker bild!!!!!
# 4 Håller med, vilken vacker bild!
Full fart idag, det blir trädgård och körning i kväll. Sen har vi uppbokat hela långa helgen. Både med familjen och vänner.
Igår åkte jag iväg till en bilfirma för att byta ut ett av däcken på transporten, för jag kunde inte byta själv. Det satt som berg, men det fixade de lätt med superverktyg.
Ha det gott i solen!
# 4 En jättefin bild med kabbelekan som blommar, för det är väl den? Fast jag tänker lite på alla mygg och knott som kläcks där lite senare…..tvi!