God morgon 20110515
Morrn!
Söndag morgon och grabbarna har just åkt iväg på cross och Elin sover.
Inga föl ännu.
Ska ut på picknick med två kusar och två barn idag, så vi hoppas på vackert väder.
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morron
Här har det äntligen regnat i natt men nu är solen framme igen.
Var på VM i plöjning i går och såg på traktorer i mängder och lite häst.
Ska snart åka uppåt landet för att kolla på en valack som kanske kan bli Njords nya parkamrat, ska bli spännande!
I kväll får jag dessutom besök av Fröken Lila!

Morgon på er
Ett uppfriskande regn inatt och nu är solen på g Det är tredje och sista dagen i Skövde på inprovningen och idag får vi reda på om vi klarat oss spänande värre Det har varit en tuff helg för Glitter jobb från åtta till åtta. Åker hem via Grebo och hälsar på Ia och kollar in alla djuren
ha det där te
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon
Här har det äntligen kommit regn , det behövdes verkligen.
Idag ska vi iväg på konfirmation och så ska väl jag och Amanda köra någon häst idag med .
Igår var Amanda på banan och körde Micklas och Olympia , Micklas var kanon fin och Olympia blir bara bättre och bättre känns det som , får hoppas de fortsätter det hållet med henne.
Såg Elitloppstetstet igår på datan vilket lopp och vilken fin prestation av hästarna som startade där , många nya fina rekord. Man får hoppas att alla de hästarna blir inbjudna till Elitloppet , för det är de verkligen värda :D
Ha en skön söndag

God middag i landet!
Vi har tagit en rejäl slapparmorgon, himlen är mest mulen men det är iaf uppehåll.
Jag och Sara red Trixi på westernclinic igår, hon var jätteduktig!
Idag blir det hagjobb, ridlektioon för kusinen och sedan får vi se. Vill provköra maratonvagnen på skogsvägen innan vi bestämmer oss om vi ska köpa den eller inte.
Bäst att sätta igång och göra något vettigt kanske, tomaterna vill ha vatten om inte annat….
God middag!
Jag startade dagen med en tur i skogen med bläsen som jag har till låns. Nattens regn hade lämnat glitter i granens grenar och björkens nyutslagna löv doftade ljuvligt. Härlig start på dagen!