God morgon 2011-05-13
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon
Idag vaknade jag i Skövde och ska vara här några dagar Får njuta av utslagna syrener och massa andra blommor som jag såg under promenaden Ska sova en stund innan frukost så man orkar dagen
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Solsken och helt blå himmel idag med, och det verkar inte blåsa just nu.
Maratonvagnen är provkörd, sätet var dock väl lågt för min trasiga rygg, ska tesgta den på skogsvägen i helgen, tycker insteget bak sitter lågt om man ska köra i terräng. 'mn funar det som den är kan man alltid bygga om sitsen, då är den perfekt.
Simon fick en riktig hästdag igår, först fick han hjälpa mig att passa till vagn och sele, och på eftermiddagen kom veterinären förbi och gav Mysli vaccin, och så kom hovslgaren tidigare, så då fick Simon rycka utigen 
Idag ska jag tömköra Mysli före jobbet, sedan butiken.
God morgon!
Jag tänkte köra en sväng igår men jag är så allergisk av pollen så jag somnade när jag kom hem. Kanske idag?
Ha en bra dag!

God morgon! Omväxlande sol och regnskurar här, men åskandet verkar i alla fall ha gett med sig. Jag har hagreparation på schemat igen, måste byta grindisolatorer och fixa där en virkeshög legat mot staketet under våren.
Hoppas att jag under dagen ska lyckas utplåna refrängen "I love Belarus!" ur min hjärna. Känns tveksamt att ha propaganda för en diktatur spelande i skallen, men man får ge vitryssarna full poäng för effektiv hook. Fast de tog sig väl inte till final, tihi.
God Förmiddag!
Efter all värme och sol kommer blåst, mulet och regnstänk, inte varmt heller…..Skönt, för i dag måste jag städa. Här kan man sätta potatis på köksgolvet! Kan ta det lugnt eftersom Kjell skall bort och hjälpa en kompis i dag, alltså ingen som springer i vägen! 
I kväll skall vi släppa småhingstarna på bete här i närheten, skall bli jättekul att se!
Ha en bra dag trots att det är fredag den 13:de!