God Morgon 11-05-11
En härlig morgon! Sol, fågelsång och utanför på åkern går bevattningen för fullt! Vi har så torrt i markerna och behöver verkligen regn nu…..
Blev en tidig morgon i dag, tack vare Susanne som tävlade sina varmblod på Visbytravet i går, och som skall åka hem tillsammans med sina häftiga vovvar med 7-färjan.
I dag blir det fortsättning i trädgården som jag hoppas få klar i dag, efter det är det stängsling som gäller……
Ha en bra onsdag!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Det är redan 14 grader ute så dagen blir nog varm Idag får jag ha fokus här hemma på allt som aka göras innan jag åker till Skövde imorgon. Små bä och hundar skall utplacers, väskan ska packas och det vill säga ett stort problem för mig för jag ska alltid ha med mig så mycket Det blir nog lättast att packa åt Glitter och de andra djuren
ha enbra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Solsken än så länge i allfall, moln utlovade under dagen. fem grader ute så elementet får nog vavra på ett tag till i växthuset.
Fick hem en maratonvagn igår, har skruvat ihop den så den går att köra med, får se om jag hinner ut något idag. Sara åker iväg på klassresa i eftermiddag, så jag har ingen medhjälpare vilket ju kan vara bra.
Annars butiken, och mat hos svärmor ikväll 
Här är det varmt, 16 i skuggan! 
Tänkte pyssla lite ute idag, bla ska jag plantera mina pelargoner ute som jag har övervintrat!
Ha en skön dag!
Internet håller 20 sek per gång….
God förmiddag!
Solen lyser från klarblå himmel.
Hästarna kollade och inga föl ännu, men Malva har fyllt juver och vitaktig mjölk sedan ett tag, så det lät inte kunna dröja så länge till.
Pappershögen väntar, så ha en fin onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~