Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1398 ggr
karisma
0

God morgon 2011-05-10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Både solen och jag har kommit upp denna tisdagmorgon. Först djuren sedan borta jobb några timmar, finns det ork kvar så fortsätter jag med lite hagjobb Mina små flasklamm följer mig som en skugga på dagarna när de får vara med ute och man får akta sig för att inte snubbla på dem eller den fjärde skuggan Glitter

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Rätt soligt, men en hel del moln ute, 8 plus ute, inte lika varmt som igår.

Idag ska jag få testa en maratonvagn som ska levereras hit nu på morgonen, och ikväll kommer hovslagaren.

Sara och en kompis var ut med Mysli och Trixi igår eftermiddag.

Träden fällde ut sina löv i värmen igår, och jag tyckte jag hörde en tornseglare, men jag är inte helt säker.

[Tjiwi]
0

SOL!! Redan 17 i skuggan…..underbart!Cool

Måste åka och handla mat idag, nu är det verkligen tomt….det är ju så tråkigt att ge sig iväg.

Har hittat en eventuell ny parkompis till Njord som jag ska titta på i helgen, det är spännande!

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

Morrn morrn

Här är det också sol och det ska väl bli en lika varm dag idag som vi har haft hela helgen , temperaturen har legat run 22-24 grader :D underbart.

Här tvättas det för fullt och första maskinen tvätt hänger ute , min tur att tvätta match kläderna från fotbollsmatchen igår , det är ändå skönt att det går runt och man slipper tvätta varje gång :D

Idag ska jag åka iväg med 2 shettisar till klinik som ska kastreras undra om de är lika nöjda med det som jag ;)

Ha en underbar tisdag

MagganS-B
0

God förmiddag Sverige!

Äntligen funkar datorn igen…….så beroende man blivit, det är nästan lite kusligt!

Härligt vårväder har vi hrä och i dag är det trav på eftermiddagen som gäller. Susanne "Kattedal" är här med två starthästar, så då måste vi ju fara in och kolla. Mina rabatter väntar säkert en dag till på att jag skall fixa klart dom!

Ha en bra tisdag!

Tittut
0

# 0 Hälsa Lars-Olof från oss!

# 2 Håller tummarna att det ska passa.

Här är det sol och fint förstås. Har flyttat om lite hästar på morgonen, och går och väntar på att Malva ska föla. Hon har mjölk sedan ett tag tillbaka, så det bör dra ihop sig, men det man vet är ju att de kommer när de kommer, de små liven.

Ska åka in till Stockholm och hämta pappa på sjukhuset nu. Han har opererat ett öga och har hemlängtan, så det är bäst att sätta fart.

Ha en fin tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

#5 TackGlad