Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 821 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-05-05

Godmorgon i landet!

Åter en härlig morgon med blå himmel och solsken, några minus ute men det går väl över med tiden.

Butiken idag och före får jag se vad jag hinner med. Borde försöka hinna ut med några hästar ikväll också, de har vilat i form alldeles för länge.

karisma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

I roslagen är det +3 och regn burr. Idag står det läkarbesök på schemat ska ta bort em solskada på näsan som blivit cellförändrig, tänk vad den sköna solen kan ställa till med. Sedan måste jag hämta ensilage hoppas det är sista balarna för året Tiden räker nog inte till mer för dagen

ha det där ute och dansa inga regndanser tack

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Hagelberg
0

God morgon!

Här skinner solen men de är ingen värme. Önskade at det kunde regna en dag för betets skull.
I morgon åker jag och Drigo i ottan till Hallands Väderö, ska bli revligt.

Ha en bra torsdag!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn morrn

Här är det lite molningt idag men verka kunna bli uppehåll i alla fall:D

Vi har fått föl här på gården , den 1 maj föddes ett svart Shettis föl som har fått namnet Slättens Bagheera , både hans mamma och pappa och farfar är födda här på gården så de känns lite speciellt ändå :D

på söndag är de dags för årets första hemma tävling och de ska bli kul och jag hoppas att de går bra för våra hästar men har inte så stora krav då 3 st av dem har inte tävlat sen hösten 2009 ,  så huvudsaken är ju att de sköter sig :D

Idag ska jag ta de lite lugnt , bara köra sönerna  senare idag till fotbollsträningar, min kropp behöver lite vila känner jag.

Ha en underbar torsdag :D