Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 801 ggr
karisma
0

God morgon 2011-05-03

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Vart tog den fina våren vägen, här SNÖAR det och är +2,5 burr. Idag är det först möte sedan frissan Mem nu först ska jag repa mod att gå ut till djuren får nog leta upp långkalsongerna och tjock jacka först

Brasan sprakar och ljus brinner så det finns lite mys med sådana här mornar Det skulle vara skönt att slänga sig i sängen med en bra deckare och stänga av yttre världen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulet här också, men ingen nederbörd, än. Termometern står på friska två grader, långkalsonger på idag också alltså!

I växthuset har elementet varit på sedan i förrgår kväll, bra timing att sätta ut tomaterna samtidigt som värmen, och seolen, försvann…

Butiken idag, och hovslagaren skulle komma, men får nog boka om honom då ingen är hemma efter lunch. Det är litet besvärligt att aldrig veta när Peter har jobb eller inte… Tänkte Sara kunde komma hem efter lunch, men det var visst något viktigt de skulle göra i skolan, så det gick inte heller. Slutspurten på nian…

Tittut
0

Morrn!!
Snöar här också, typiskt! Hoppas det drar vidare.

Pappersjobb idag igen. Bäst att sätta fart!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Usch och fy…………..stora flingor kommer ner och det är kallt!

Ska kanske hålla mig inne och ta hand om tvätt och städa lite idag…..

Ha en bra dag…trots oväder!

kristina-axtorp
0

Här är det soligt men friskt! Slapp skrapa rutorna iallafall. Idag ska jag hitta något att ha på mig till Louise konfirmation, har ändå ärende till Lund. Vånda!

Ha en bra dag!

murkla
0

Eftermidda!

Här i Färgelanda (Dalsland) så snöade i morse sedan övergick de till hagel och nu regna. Lite sol tydligen oxå.

Kallt i dag inte många plus inte… Burrr. Varit i stallet o haft tapskokurs. Mycke teori och sedan riktade vi skor. Sedan ska vi får slå på skor på döda hovar….

Dax för kvällsmat på skolan.

HA de bra..