Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 712 ggr
karisma
0

God morgon 2011-04-28

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

- 4 och strålande sol det vädret vaknade jag till. Det blir nog en kanon dag fast jag är förkyld Idag har jag massa pappersjob framför mig och de tråkiga räkningarna måste göras Kl ett kommer kassören i föreningen och vi ska deklarera sedan har jag en timmes telefonmöte med Linköpings universitet sedan är den här dagen över.
Vårens roliga jobb kom igår två lass ved som ska klyvas och kapas innan midsommar Men det som är bra med ved att det håller en varm närman jobbar med den och sedan värmer det huset hela vintern

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!
Det ligger frost kvar på gräsmattan här också, men mätaren visar 5,4 grader, så det är på gång uppåt!

Ska göra några pass idag samt förbereda lite inför morgondagens möte.

Det blir nog kväll som vanligt!
Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Strålande sol, 11 grader varmt! Årets första lammungar kom igår och i morse kom det två till!!

Blir en tur med Njord innan jobbet och hinns det med så ska det putsas sele till helgens övningar!

Ha en skön dag!

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Solsken och runt tio plus här, varit en tur till Luleå före jobbet. Idag blir det extra lång dag då det är tjejkväll i stan och öppet till 22.00

murkla
0

God kväll!

Fick veta i dag att jag blev GODKÄND på gröna kortet provet. De känns skönt..

Och så fick jag en film av Murklas fodervärd där hon har filmat när en tjej rider Murkla med sadel o allt hur lungt o lyhörd som bara den. Så roligt… Nu behöver man någon som kan tänkas att fortsätta att rida henne nu…. Spännade att få hem henne igen. Nu som hon är  både inkörd o inriden…  solen skinner här i Färgelanda blå himel.

Ha de bra..

Reko
0

Årets första russföl har beskådats! Ett brunt hingstföl, halvbror med Arn, har sett dagens ljus redan i går faktiskt.

Hovslagaren har varit på besök så nu är gamla som nya hästar fina på fötterna igen. I helgen blir det att åka på hingstvisning i Skara, Uddetorp närmare bestämt. Till om med jag har fått snygga till mig genom att åka till frisören.