God morgon 2011-04-26
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon där ute
Åter till vardagen med stålande sol och värme, det är ju inte så stor skilnad om det är helg eller vardag när man har djur. Idag kommer en kompis och umgås med mina hästar och mitt på dagen kommer det mer folk fast de tittar av annan anledning ev köp Dagen måste även räckatill att hämta hösilage annars blir det sura miner till kvällen i hagarna
Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här är himlen grå och det har regnat rätt bra. det har iofs gjort att snön har försvunnit ännu mer, nu har vi bara plogkanten kvar där vi har haft ridbana i vinter.
Minns inte senast det var så här litet snö före första maj..
Idag blir det butiken, och så litet hästeri i kväll.

#0 Lycka till med hästförsäljningen! Här kureras det fortf. från en riktig vårförkylning, igår blev det sängen hela dagen men nu är jag uppe iallafall. Hostar….Känns surt att bli förkyld nu när jag varit frisk hela vintern speciellt när det är så fantastiskt väder. Blir dock jobb idag, pappersarbete fungerar ju trots både förkylning och fint väder!
Ha en bra tisdag!
Morrn, eller god förmiddag kanske det heter så här dags.
Påsklovet slut, och därmed också sovmorgnarna.
Hästarna minskar i antal hemma, åtminstone tillfälligt.
Plura och JR har fått sällskap på betet av Pluras halvbror Delling, vansinnigt vitmelerad redan nu, Han kommer att se ut som sin pappa Linus inom kort!
1-årsstoet Chipset har åkt på kollo till Leksand, där hon busar med jämnåriga Vala.
De svarta kusarna hemma har fått byta hage på morgonen, och är mer än nöjda. Nu återstår "bara" att ta tag i nästa hage, så att de två högdräktiga Umbra och Malva får lite mer grönt de också.
Annars är det mest pappersjobb idag, men det ska göras det också.
Ha en fin tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God förmiddag!
Vaknade till att det smattrade på fönstren i morse, har nu slutat regna men det är grått och bara 8 grader. Typiskt när jag är ledig.
Ska åka iväg och röja i gammla huset så att det går at visa för blivande hyresgästen. Undrar i vilken ände jag ska börja…
Stallet när jag tröttnat på den och förberedning för bokföring till kvällen,
Ha en bra tisdag!

Hej !
Har varit ute o kört 3st russ i solenskenet, härligt! Och det får jag glädjas åt medan annat tråkigt som man ej rår för ska jäklas för mig.
Hoppas ni får en fin dag och ta vara på dagen!