Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 801 ggr
karisma
0

God morgon 2011-04-23

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Vaknade till stålande sol och fågelkvitter efter sovit lite längre Det tar på en gammling att vara ute och flyga på en kvast utan bekvämligheter sedan direkt hem till jobbet
Idag fortsätter vårröjningen få se hur långt jag hinner men det springer inte bort som otur är. Det var inte länge sedan allt bara var vitt och nu är allt snart grönt.

Njut av dagen där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Ännu en dag med strålande solsken och blå himmel, fåglara kvittrar så man tror de ska spricka, helt underbart!

Igår var vi ut med FLisan, Mysli och Trixi i finvädret. Och en långpromenad i skogen och smutsa ner hundarna (eller mest den långhåriga, lilla hunden bär inte med sig så mycket skräp i pälsen direkt)

Idag blir det butiken, och så ut med någon häst hade jag tänkt, litet påskmat ska väl ner också.

Gurkane
0

Sovmorgon här!

Men var iaf ut med en kasse hö till KP och Co. Leriga var de… Här väntar körning i olika former på de flesta av atallets hästar. Toppen väder ute.

Ha en bra och fin lördag. Ät inte för mkt bara…

Tittut
0

Morrn!
Vackert väder och fågelsång, kan det bli bättre?

Ska köra hingstarna till betet idag, då det blev förskjuten från igår. Ska köra lite ris med Movotz också var det tänkt. Han är en klippa, den lilla hästen!

Elin ska på badkalas, så vi måste väl åka och köpa present också. ALltid är det något…

Ha en bra påskafton!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0

Morron

En härlig dag med strålande sol och vi ska bara vara hemma på gården och pyssla med allt möjligt.En körtur får det oxå bli och framåt kvällen kommer brosran och grillar med osss….en skööön dag kan man hoppas.

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härlig dag o solsken även här!

Jag ka åka till en hopptävling och beundra Gnistra och Felicia när de ska hoppa Ld och Lc, hoppas att de samarbetar och att jag hinner med att knäppa något kort. Senare i eftermiddag /kväll ska jag jobba.

Ha en bra dag!

Tittut
0

# 0 Vilken burrig bild! Ändå är det inte länge sedan. Äntligen vår!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Reko
0

#3 Vackert väder, fågelsång och hästkörning! Så ser mina morgnar ut. Det är kvalitetstid samtidigt som vedhögen växer. Både nordsvensken och russvalacken drar fram var sitt lass om dagen.

Dessutom rör det sig på hingstfronten i länet. På måndag följer jag med och hämtar två hingstar varav en blir kvar i länet medan den andre ska längre norrut. Vi får väl se på hingstvisningen på Uddetorp nästa helg vilka andra hingstar som verkar i avel i Skaraborg i år.

VeronicaP
0

God morgon ..

Ännu en dag men härlig sommarvärme :D

Igår åkte våra hingstar på bete och jag ska åka upp snart och kolla så att de är bra med alla.

Ha en härlig påskafton

PernillaJ
0

#7 Åhå, blir det på måndag - då ska jag planera för en tripp till Västergötland på tisdag alltså Skrattande