God morgon 2011-04-22
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Vaknade av att regnet slog på taket, fast just nu ser det ut att klarna upp. Inga grannar dök upp så det är fortfarande paradiset på jorden,
Idag fyller Glitter 3 år jä… vad tiden går undrar om det finns en handbroms att dra i?
Ha en bra långfredag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#0 Grattis Glitter!
Ännu ingen utlovad sol, men den kommer får man hoppas. Jag ska åka ut till vårat underbara Ekenäs terrängbana idag med Njord. Vi ska köra precisionsbana . Förr hade vi alltid en liten tävling på långfredagen, det kunde vara ca 20 ekipage förr om åren, nu blev vi 5! Så vi ska träna istället, nyttigt i alla fall.
Framåt kvällen ska vi åka till Oves släkt och käka, det bjuds visst på hjortsadel och jag har lite svårt med vilt….hmm….
Bild: Njord löshoppas i paddocken och passar på att kolla in vad Grus fått för liten kompis hos sig, en liten Hällmer.
Morrn!
Nyuppstigen efter sovmorgon, igen…
Ska snart ge mig iväg för att laga hage så att jag kan köra iväg grabbarna, dvs 24-årige John Russ 422 och 1-årige Plura på bete. Det växer så det knakar, så de kan föda sig på det som kommer. De fick hovarna verkade igår, så nu är de färdiga för semester.
Ha en bra långfredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Solsken och blå himmel, härligt!! ROligt att vara ledig mer än en dag i veckan!
Här är sommarhagarna iaf nästan helt utan snö, men betet lär nog vänta litet…
På dagens schema står inget speciellt, vi ska väl ut med litet hästar i finvädret.
Här är riktigt fint påskväder! Massor av vinterfastlänningar och annat löst folk! Hann inte till Blåkulla i går kväll, men hörde att det vart jättetrevligt, förutom hon som åkte dit för kvastfylla efter att ha kraschat på E4:an!
Ha en bra dag!

God förmiddag!
Klarblå himmel och stålande sol och varmt. Pyssel i stall och fika hos min pappa i dag med bror och fru, mamma kvar på sjukhuset så han har lite tråkigt.
Handling kombinerat med att dottern ska träna Fantasia.
Ha en skön långfredag!