Godmorgon 11-04-20
Godmorgon i landet!
Regnigt var det här. grå himmel men fågelsång utanför 
Saras sista skoldag före påsklovet, Simon ska köra upp för C-kortet idag och jag ska jobba i butiken. Peter fortsätter väl gallra i skogen så vi får ved nästa vinter. Han har kommit en halvmeter ungefär, nu börjar man skönja diket som finns där längs vägen…
Hästarna har vilat i form, vi får väl ta oss i kragen och göra något åt det hela!
God Morgon!
Iskallt i huset! När Kjell kom ner så stod ytterdörren öppen och ute är det minusgrader! Undrar vem som öppnat, katten eller den stora hunden…….Lusen är lite för liten! Nu är det i alla fall eld i värmepannan, så snart skall det bli varmt igen, kaffebryggaren är igång också…..
Får se vad dagen har i sitt sköte, massor som behöver göras innan vi åker bort!
Ha en bra onsdag!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er alla
Mulet och några regnstenk från himmlen. Flasklammen har fått sitt skulle vilja ha tre händer nu min flock har utökat med en liten svart. Hästarna sov när jag kom ner vid sex och tyckte jag var störande. Nu skall frukost intagas sedan få jag se vad dagen bjuder på Ingen ide att bestämma något
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Grått och lite regn i luften. Det har kommit lite regn även på morgonen, så min tvätt får väl hänga ett dygn till.
Badning på schemat idag. Har lovat barnen att de ska få åka till badhuset. Sedan är det ridning som vanligt på eftermiddagen, så den här dagen lär väl gå.
# 2 Hälsa den lille svarta från oss. Elan vill helst komma och hälsa på varje dag, men vi vet att han är i trygga händer, Lars-Olof….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag är det inte riktigt med sol utan lite molnigt oxå, varmt är det i alla fall, 14 redan i skuggan.
Ska köra Njord idag förstås, sedan stallsysslor som vanligt, borde ta tag inne oxå men…tråkigt!