Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 701 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 2011-04-19

God Morgon i vårt avlånga land!

Frost, är vad vi har här på Gotland, gasnka kyligt när jag nyss var ute efter tidningen…..

I dag blir det frissabesök och lite shopping, kanske en fika på stan! OCH en massa ärenden…..Skönt i alla fall att inte behöva tänka på att handla en massa påskmat, vi åker ju på påskaftons morgon!

Ha en bra tisdag, jag skall försöka!

Gurkane
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En massa intressant att läsa här på iFokus för mig som inte varit inne här på ett tag.

Godmorgon alla russvänner! Härifrån hälsar Lojsta´s Pawik och Kilnts Perfect att det är vår på riktigt.Kyss En väldig massa hår släpper de två ifrån sig. Långa ljusa kvällar gör att alla hästar får en uppgift mest verenda dag. Tungan uteSkogspromenad tillsammans med ungar och hundar fick Pawik igår. Dottern ville rida lite också…Men då kom buset in i Pawiken som började "dansa", varpå dottern fann det säkrast att gå av. KP han fick gå som handhäst med nordsvenskarna. Lite svårt för honom att låta bli det gröna i skogenFlört

Ha en bra tisdag!

karisma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon

Kall morgon att vakna till men nu lyser solen och värmen är på väg tillbaka. Den här dagen blir som vanligt lite djur och lite röjning till kvällen styrelsemöte Och så blir det kväll idag med

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!

Vacker morgon även om det inte är många plusgrader.

Fårklippning står på dagens schema, samt matning av den ena trillingen som fått bli flasklamm för att överleva. Trillingar på får är inget bra har jag åter blivit varse.

Påsklov för barnen, vilket inte bara är roligt. Det blir gärna lite långsamt också.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Soligt och vackert  här med, bara 8 än så länge men det kommer nog bli lika varmt som igår.

Har inte något speciellt mer än att köra Njord idag innan jobb.

Ha det så gött!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Strålande blå himmel och solsken och INGEN BLÅST!! Häärligt!

Dock så är det inte så där värst varmt ute, det har frusit inatt.

Snön är nu nästan helt borta på de flesta ställen, helt otroligt vad den har tinat snabbt!

Butiken och så motionera häst ikväll.

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !

Nu skiner solen och hästarna är ute o mumsar hö i hagarna. Ska försöka plugga lite omvårdnad och senare i dag ut och köra russ i solen. Om tiden räcker till ska jag fortsätta att  montera ner växthuset som vintern har gått hårt åt, lite pyssel!

Lisa-trollet
0

God dag

Här är de sol och varmt. Har vart iväg och jobbat och ska snart ut till stallet och rida en sväng

Ha en bra dag