God morgon 2011-04-18
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon där ute
Ny vecka nya insatser Först det vanliga med djuren, sedan en snabbis till byn Till kvällen föreläsning på Lv3 sedan har den här dagen gått
ha en bra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Strålande solsken och blå himmel, och så blåser det som tusan! Snön försvinner med rekordfart iaf.
Det blev då inget hästande igår, då vi inte har någon ridbana att använda just nu, den ser mer ut som en ankdamm. Och ut efter vägen med storm och nybörjare är inte så stabilt, så det blir ridning en mindre blåsig dag istället.
På dagens schema står butiken, och så göra det som hinns före. Få se hur blåsigt det är ivkäll om vi far ut och rider några hästar.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Strålande sol, redan 12 i skuggan, härligt! Pysslade så mycket ute igår att jag inte hann med att köra så det ska jag göra idag innan jag ska tillbaks till jobbet efter förra veckans magsjuka!
Ha en bra dag!
God eftermiddag!
Strålande sol, fågelkvitter och lite blåst här.
Har ägnat förmiddagen åt bankbesök, handling, hästmatning och matning av ena trillinglammet som kom i lördags, och som är lite efter de andra. Hoppas han kommer på klövarna igen med hjälp av lite lammnäring och glada tillrop.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~