Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1014 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-04-14

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon i landet!

Blå himmel och solsken, kan det bli bättre? Bofinken dök upp igår, det var full konsert i träden runt gården.

Idag blir det butiken, före får jag se vad jag hinner med.

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Efter en kall natt så försöker solen tränga igenom molnen hoppas den lyckas Djuren ska ha sitt nu sedan får jag nog försöka hitta mina golv efter allt spring på hundar ut och in.

En tur till vet på eftermiddagen med Musse för en herpes-spruta som hon ska ha 10 dagar efter parning sedan ska hon ha en 10 dagar innan valpning Jisses vad man ska komma ihåg alla vaccineringar på djuren ska även kolla om jag behöver någon TBE vacc.

Ta vara på dagen där ute det ska jag göra

foto Cronelds Dragon

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!

Fullt fågelkvitter redan nu, men  jag vet inte vem det är som sjunger så fint.

Ska förbereda kvällens resa till Finland. Elin och jag åker till Ypäjä för att vara med på hingstpremiering för ponnyer som är i morgon. Det är fem russ anmälda, plus en massa annat skoj, men vi lär inte hinna se allt.

Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

En gråkall förmiddag…….usch!

Skall gå och släppa ut två tanter och lilla Lippu. Måste borsta av Deli lite päls så hon är snygg i dag, vi skall köra henne till Stånga och Tyson…..

I eftermiddag blir det fortsättning på gårdagens trädgårdsarbete med tillhörande eldning!

Ha en bra dag!

PernillaJ
0

God morgon! Idag blev det klart med en ny hingst hit i sommar, småländske Gin 638 (länk) kommer hit på betäckningsstation. Det ska bli kul! Nu måste jag fundera över om jag ska boka lastbil eller hoppa i bilen och köra ca 120 mil. Kanske kunde vara skoj med en Smålandsresa… eller?