God morgon 2011-04-13
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mogon på er
Dagarna fortsätter att vara gråa, men det regnar inte och det är ett plus. Andra trevliga saker att man ser ut som ett virvelmarsvin när man har umgåts med russen vet inte vem av oss som har mest löst hår på sig.Idag fortsätter jag med lite vårröjning ska åka och lämna ensilageplat bla.
ha det däe ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Blå himmel och solsken, ordningen återställd efter gårdagens gråväder.
Sara och jag var ut med MYsli och TRixi igår kväll, och sedan blev det snabbmat för vi var nära svältdöden, hittade hamburgare i frysen, sån tur!
Idag blir det butiken och ikväll mat hos svärmor, så man träffar henne någon gång per vecka i alla fall!
Har bokat om hovslagaren som skulle komma idag, han kommer om två veckor istället, då har förhoppningsvis snön i hagen försvunnit så vi kan sko om till sommarskor, på vägarna är det ju bart nu, men inte i hagen…
Grått även här. Hoppas väl på sol idag också, så får vi se hur långt det räcker.
Har säkert en massa måsten att ta tag i idag, så det är väl bara att sätta fart efter att barnen kommit till skolan.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Hallå landet runt!
Här har det varit grått och trist hela förmiddagen och bara + 3 i morse. Men just nu bröt solen igenom……skönt, då kan man kanske göra nåt i trädgården i eftermiddag. Förmiddagen har gått i bokföringens tecken, har varit hos revisorn och deklarerat…..konstigt att man kan få så olika resultat i år mot i fjol, jag fattar nada
Ha en bra dag!
God middag!
Nu lite i magen innan jag ska gå ut till kusarna. Annars inget nytt.