God morgon 20110412
Morrn!
Grått ute men varmt idag igen. Hoppas det blir fint idag, det behövs lite sol i sinnet en dag som idag.
Måste köra hö till hästarna, men traktorn behagar inte starta, så jag får åka tillbaka om en stund igen och hoppas att eländet startar.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon! Jag blev så förvånad när jag kom in och klockan inte ens var nio. Har gjort klart allt stalljobb plus några extra sysslor - har bland annat skurat ur och toppat upp alla vattenkar och mockat i paddocken. Jag är tydligen snabbare och effektivare än vad jag tror. Nu ska jag sakta sleva i mig en tallrik yoghurt samtidigt som jag bläddrar i Travronden. En bra start på dagen!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej på er alla!
En ny dag med oväntade saker, här måste jag åka till Visby föra att fixa ett onödigt läge,,,så studier och bokföring får avvakta tills vidare och russen får troligen en bra dag i hagen under molnen.
Foto Kiara och Ninito 10 aprill i Gropen

God förmiddag i landet!
Tidig morgon i stan, frukostmöte med köpmannaföreningen, föreläsning om säkerhet i butik, mycket intressant. Sedan morgonpromenad i stan med hundarna, Yuri uppskattade inte vädret. Det är mulet och runt nollan med dis, inte alls lika fint som igår.
Körde Mysli igår efter jobbet, och Sara red Röros, innan jag kom hem hann Sara ut med Flisan också.
Idag blir det butiken, och så tänkte vi ut med Mysli och Trixi ikväll.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jobb idag och snart "judokörning".