Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettköpes
Läst 3304 ggr
crazycattiz
0

Russ köpes!

Då vi måste avveckla två av våra trotjänare söker vi nu efter två nya russ till verksamheten. Vi bedriver travskole och tävlingsverksamhet med hästens välbefinnande i centrum. Utbildad personal finns i stallet både dag och kvällstid. Önskvärt är att russet är mellan 5-8 år gammalt, sto eller valack. Då vi har allt från 4åriga knattar till licensierade tävlingsinriktade kuskar bör russet kunna köras av alla men även ha endel kvar att ge på tävlingsbanan. Snäll i hantering är av stor betydelse. Har du ett russ du tror kan passa vår verksamhet och hjälpa oss att forma morgondagens stjärnkuskar så skicka ett pm till mig med info och kontaktuppgifter. Mer om vår verksamhet finns att läsa på www.stall10b.nu

mttn
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Har en 4-årig valack med utmärkt travstam( Ernst Romeo-Sverker- Dröm)

Hanskulle passa utmärkt eftersom han är mycket väl körd, positiv och glad,älskar att arbeta och gillar att bli ompysslad. Hinner tyvärr inte med hbnom tillräckligt!

För mer info: thienemann@telia.com

haja
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hej jag har 2 st valacker som är 5år en har en mycket bra trav stam och den andra har bra tävlings model båda ärkörda om du är intresead han du ringa mig tele 0477/63085 christer hästarna har ett bra temprament som är viktigt