Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 552 ggr
karisma
0

God morgon 2011-04-11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Fuktigt och rått ute efter nattens regn som behövdes eller? Inställd Gävle resa pga ingen el eller vatten Idag tar vi nya tag mot Höganäs BK om en liten stund för ett special MH för min bästa CC Glitter Flasklammet får åka med för ingen ville ha han så en resa på 128 mil står på tur hoppas han inte blir åksjuk han har en egen väska pakad med allt han behöver under dagen

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här skiner solen från en nästan helt blå himmel, igår kväll började det regna, så snön försvinner med hög fart. Vägarna är nu helt bara överallt, och där det vvarit plogat är snön nästan helt borta.

Sara red Debbie när Terese var här och hade ridlektion, Debbie var jättedutkig, hon börjar gå bra att styra och går nu fram riktigt bra.

'idag blir det butiken och före det får jag se vad jag hittar på.

Tittut
0

# 0 Vi saknade dig igår!

Här har det också kommit lite regn. Får se vad dagen har i sin linda. Lite seg efter en intensiv men trevlig helg, men det är väl som vanligt bara att bita ihop, lägga sig i selen och börja arbeta.

Hoppas ni får en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…och jag har kravlat mig upp nu…ja denna trevliga helg slutade inte så bra. Kvart i tolv i natt vaknade jag av jag mådde hemskt illa och hade ont i magen…..sprungit mellan toa och soffan här nere hela natten och knappt sovit något, nu har jag i alla fall sovit och sluppit kräkas sedan 7. Kollade med några andra och fler har mått illa så det är nog så att vu blivit matförgiftade igår. Är trött, törstig och även hungrig konstigt nog men mår fortfarande illa och ont så jag vet inte riktigt vad jag ska göra??

PernillaJ
0

#3 Stackare! Du kanske kan dricka litet honungsvatten? Det ger snabb energi (lättillgängligt socker) så du piggar på dig litet.

[Tjiwi]
0

#4 Tack, tyvärr inget hemma….nu har jag legat hela dagen vilket resulterar i ont i rygg och huvudvärk oxå. När jag dricker vatten kommer det ut…….det var bland det värsta jag varit med om…..hörde att alla utom tre i sällskapet blivit jättedåliga…undrar om de som klarade sig var de som åt fisk istället för köttfärs……

[Croneld]
0

Har jobbat dag och kväll, sedan fixat med hagen tills nu. Krattat bort gammalt höspill i hagen en del av hagen.

Usch för magförgiftning, det var det jag fick förra söndagen när jag var köpte korv på en bensinstation. Krya på dig!

Nu sängen, till boken " Maria av Skottland, en roman om en drottning"