Finns det någon som vill låna?
Min Villma 5140 behöver mer tid en jag kan ge just nu, finns det någon som skulle vara intresserad att låna henne ev, något år eller så? Kanske ta ett föl efter henne? Hon är körd, men bara i början av sin utbildning än. Insutten i somras, tyckte det var skoj men inte riden sedan dess. Älskar att arbeta, kommer att bli ranghög men vänlig. Kan stå själv i stall, inga problem att gå hemifrån själv. Hälsningar Lena
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söker fortfarande någon som kan vara intresserad av min Villma. Är nu körd med rockard och linor ca 10 gånger, och det funkar mycket bra, har provat att trava lite och det går lugnt och fint. Halten sitter men kan bli längre. men i och med att jag inte har någon hjälp så har vi bara kört på vallar och liknande, så mycket vägar har vi inte varit ute på än. Absolut okänslig för skrammel bakom sig. Nästa steg är att sätta henne för fyrhjulig vagn, bara flaket blir bytt så, och även köra lite par ( har vi provat och det funkar det med). Det är bara att höra av sig om någon är intresserad MVH Lena Krantz
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Jag kan tänkas vara intresserad. Mail mig på norsborgsgard.madde@hotmail.com/mvh Madde