God morgon 20110409
Tidig morgon. SKa straxt sätta mig i bilen pch åka till Gränna och hingsthållarträffen där. Mycket folk och strort intresse, jätteskoj, även om dagen blir lång.
Hoppas vi ses där några.
Ha en riktigt fin vårlördag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Solsken och blå himmel, toppen!!!
Sara och hennes kompisar vavr ut med röros och Mysli igår, så Röros har fått sitt första riktiga träningspass, och Sara fick öva litet på rodeo. När Röros blev rädd för saker blev det mycket bockande och sparkande… Hon får nog ridas litet mer och bli van vid omgivningen innan vi börjar köra ordentligt tror jag…
Butiken idag, och så hästar i eftermiddag tänkte jag.
Nu är det bäst jag räddar mina scones!!
God morgon gott folk.
Solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag.
Idag skall Montró vara med på en Clear round hoppning i Torshälla. Hon ska hoppa en bana på 70 cm för första gången. Vi får se hur det går. Bra träning är det i alla fall. 
För övrigt bir det nog lite städning på schemat. Både inna och ute.
Nu dags för lite frukost.
Solen skiner och det blåser som bara den…..
Sonen som kom hem i går natt paddlar kanot i Gothemsån tillsammans med !"likasinnade"…….Själv har jag sovit bara småstunder i natt så jag knyter mig igen tills hon kommer som skall hämta hö!
Ha det gott alla!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tämligen blåsig dag idag!
Lite hagpyssel blir det idag och hitta på något med barnen. Först blåslampa på dem så de städar sina rum.
Sen får jag ta och rida på min käpphäst, det är det närmsta jag har att rida på just nu. Bara dönickar i hagen…en gammal gammal veteran, en högdräktig och en åring. Eller så får jag dra vagnen själv….

God eftermiddag! Tämligen blåsigt här med, men solen skiner så det är rätt angenämt ändå.
Har varit och handlat till mina föräldrar, packat hö och flyttat på transporten i dag. Bergsåker i morgon för årets första tävlingsdag så det kändes som den behävde provrulla idag. Inte använd på hela vintern.
Nu middag sedan stallet.
Ha en bra em och kväll.

God eftermiddag . Vilket väder vi har här idag , äkta vårväder.
Varit inne på banan idag med Micklas och Tigerlilja , Micklas gick kanon bra , han var pigg och alert :D Tigris är brunstig och bara att inse att hon är hopplös i år när hon är brunstig kan inte springa alls , bromsar den mesta av tiden på banan ;) se fruntimmer *S*
Idag ska vi poå 25 års fest så nu får man slappa en stund innan man ska iväg.
Ha en riktigt bra lördag